וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: דיוויד בקהאם מאבד את התחתונים

שירות וואלה! סלבס

3.2.2014 / 11:38

הפסקת הפרסומות של משחק הסופרבול כללה רגע סקסי במיוחד, שבו מיסטר בקהאם לא רק רץ בתחתונים צמודים - אלא גם נותר עירום לחלוטין בסופו. צפו. וואלה! סלבס ספורטיבית

דיוויד בקהאם ל  H&M. H&M,
היוש, דיוויד. בקהאם בתחתונים/H&M

שוב הגיע הזמן הזה בשנה, שבו דיוויד בקהאם נותן לכל העולם הצצה לגופו המסוקס כשהוא לובש תחתונים בלבד. אבל הפעם, סרטון ההלבשה התחתונה המדובר של בקהאם, ששודר במהלך מקבץ הפרסומות של משחק הסופרבול (זה שמשך כרגיל קהל של מאות אלפי צופים), כלל הפתעה מרגשת. יס, מיסטר פוש החתיך מאבד את התחתונים במהלך העלילה - ונותר (כביכול, כמובן) בלי פיסת בד זעירה על גופו בסיומה.


עוד סלבס? הנה:
הישראליות שמלבישות את הבת של ביונסה
במסיבת הסופרבול: ג’סטין ביבר מכוון אצבע משולשת
מה? הגרוש המיתולוגי של מאיה בוסקילה מתחתן מחדש

בקהאם בן ה-38 (שלא נראה יום יותר מ-30), כדורגלן עבר ומעצב בגדים תחתונים בהווה, נראה בפרסומת עבור רשת האופנה H&M כשהוא משתעמם מעוד יום צילומים בבוקסר וגופייה. אז מה עשה? יצא לשאוף אוויר במנהטן הקרירה, נתקע מחוץ לסט, מציג קלוז אפ של האחוריים ואז יוצא לריצה אחרי שהסיר את החלק העליון - כזו שבמהלכה התחתונים שלו נתפסים ונקרעים לחלוטין, מבלי שהוא שם לב. הידד, אם רק הייתם מקבלים הצצה משעשעת לעור החשוף.

הפרסומת המעורטלת החדשה של בקהאם, לא שונה בהרבה מסרטון האקשן הקודם של הכוכב, שהוכנה עבור אירוע הסופרבול. זה נכון, הסופרטאי לשעבר כנראה לא חושש להציג את הגוף המסותת שלו מול המצלמות. פוטושופ? אין צורך כשמדובר בצילומי וידאו, כך שכולם כבר מבינים לבד - מיס ויקטוריה בקהאם היא אישה בת מזל.


וואלה! סלבס היתה משלמת בדם כדי לבלות על סט הצילומים של בקהאם. כן, גם בתור עמוד תאורה.


רכלו על הפרסומת החדשה של בקהאם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully