וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורל מ'המירוץ למיליון': "לא השתתפתי בסרטון סקס"

וואלה! סלבס

2.2.2014 / 15:55

הרשת געשה בסוף השבוע בגלל סרטון מיני, שבו כביכול מופיעה חצי מצמד האחיות מהריאליטי. היום, הוגשה כנגד המפיץ תלונה במשטרה. "נועד רק לפגוע", הסבירה. וואלה! סלבס סטופ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורל גמר משמאל, עם אחותי רומי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם סרטון סקס שבו משתתף ידוען ישראלי מס' 3492# זלג לרשת - ואז הופץ לכל מקום? ברור שלא. בסוף השבוע, נטען כי קטע שתיעד אקט מיני והופץ ברחבי הרשת (גם לידי וואלה! סלבס, כך שהסרטון המלא שמור במערכת), כולל בתוכו לכאורה את קורל גמר, חצי מצמד האחיות החמודות של "המירוץ למיליון".

עם זאת, לא רק שגמר לא נראית בסרטון, אלא שלטענתה מי שהפיץ אותו וקשר את המעשה המיני שתועד סתם ניסה להרוויח כסף על גבה. "אין לי מושג מי זו שמשתתפת בסרטון, זה הפך לתופעה מתפשטת לאחרונה", סיפרה לוואלה! סלבס (באירוניה). "מישהו ראה את הקטע, בטח אמר לעצמו שהיא דומה לי - ומפה לשם זה הופץ לאנשים".


עוד סלבס? קבלו:
לחיים! קורל מ”המירוץ למיליון” שותה עם החבר
איכס, ג ’סטין ביבר מלקק חזה של חשפנית
מירנדה? לאורלנדו בלום יש צמודה חדשה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורל לא השתתפה בסרטון סקס. לא כזה לפחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, גמר אף הגישה היום (א') תלונה למשטרת ישראל - כנגד מפיץ הסרטון וכנגד אלה שפרסמו תכנים מתוכו תחת שמה. "הפצת הסרטון נועדה רק לפגוע ולרמוס אנשים, וחבל. כשקיבלתי את הסרטון התפוצצתי מצחוק, זה לא דומה לי", שחזרה יוצאת הריאליטי. "כואב לי על הבנות שנופלות קורבן לדברים האלה, זה עושה להן עוול". ובכן, זאת לא את מדגימה בקטע. בסדר. שכחנו.

עורך הדין שי פרטוש, ממשרד שטרית-פרטוש-דמרי, המייצג את גמר טוען כי "ניסיון לקשור את מרשתי לסרטון המופץ, הינו לשון הרע בכל המובנים המשפטיים. מרשתי תפעל למצות את הדין עם כל המעורבים בעניין, המפרסמים, המפיצים וכל מי ששם ידו בכך - במיוחד לאור העובדה כי הגורמים יודעים שאין מדובר במרשתי ובוחרים להציג זאת כמרשתי".

מנהלה של גמר, יריב נתי, מסר: "לשמחתנו החוק מאפשר להגיע ולכלוא אנשים שמפיצים סרטונים מסוג זה. נמצה את הדין עם האדם העומד מאחורי ההכפשה של קורל".


וואלה! סלבס לא מאשרת ולא מכחישה שסרטון סקס סוער מאוד שלה מופץ ברשת. זה הכל.


רכלו על הסרטון הבדוי של קורל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully