וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה! הצמוד החדש של בר רפאלי

וואלה! סלבס

2.2.2014 / 11:41

הטופמודל תמלא את תפקיד הפרזנטורית של רשת קפוצ'ונים - כשאת תפקיד הבחור שיככב לצד רפאלי, תמלא אישיות מפתיעה במיוחד. רמז: פעם היא שטפה את הרצפה שלו. וואלה! סלבס לבושה

בר רפאלי, נועם טור. גיא כושי, דייב שחר
פעם היא בילתה עם נועם טור. בר רפאלי/דייב שחר, גיא כושי

בר רפאלי החליטה: נועם טור אאוט, בובה סגולה ופרובוקטיבית אין. היא אמנם נפרדה מחברת ההלבשה לה שימשה כפרזנטורית בשנים האחרונות, מיס רפאלי חוזרת לקפוצ'ונים ומכנסי הטריינינג - כפנים החדשות של רשת "HOODIES". אבל הטופמודל ממש לא תעשה את זה לבד, אלא בעזרת ידיד מוכר שהוא לא פחות מרוקסטאר. סוג של, בערך.


עוד סלבס? הנה:
ג ’סטין ביבר מלקק חזה של חשפנית
בר רפאלי כובשת את ניו יורק
איילת זורר בשת"פ הוליוודי

בר רפאלי, רד אורבך. אינסטגרם, צילום מסך
כעת היא תדגמן עם רד אורבך. בר רפאלי והבובה/צילום מסך, אינסטגרם

בפרסומות של רשת חנויות המשקפיים הישראלית הופיע לצד הדוגמנית אחיה הצעיר - דור רפאלי. אבל כעת, בקמפיין של רשת אופנת הבייסיק המקומית לכל המשפחה (ששייכת לבעלים של חנויות המשקפיים), יככב לצדה רד אורבך, או כפי שאתם מכירים אותו - הבובה הסגולה החצופה של "רד בנד". פרסומת רכה ומלטפת? כנראה שלא ממש.

הקליק בין אורבך, הבובה שכיכבה בכמה תכניות טלוויזיה, לרפאלי, נוצר בתכנית "המופע של רד ודביר". אז, כפי שראיתם ממש כאן - אורבך לא חשש לרייר על הטופמודל ואפילו ביקש ממנה לשלוף מגב ולהעביר ניגוב על הרצפה. את היפה והחוצפן (או להיפך?), תוכלו לראות בקרוב על שלטי חוצות ובדואט מלהיב הפסקת הפרסומות שלכם. בטריינינג, כי הרי רק סולן להקת רוק מקומית יכול על בר רפאלי.


וואלה! סלבס פרסמה פעם רשת ציוד לאקווריומים, לצד הבובה של קיפי בן קיפוד. עדיין יש לה קוצים בישבן.


מרוצים על הליהוק של הפרזנטור לצד רפאלי? רכלו על זה כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully