וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכס! ג'סטין ביבר מלקק חזה של חשפנית

שירות וואלה! סלבס

2.2.2014 / 9:00

לא מאמינים שהזמר הצעיר שכבש את הילדות, הפך לילד הרע של השואוביזנס? תמונה שבה הוא נושך חזה עסיסי של אישה עירומה - תגרום לכם להבין מה עובר על ביבר. וואלה! סלבס לשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באד בוי, ג'סטין ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

האמריקנים במתח, אבל הפעם לא בגלל נאום של הנשיא אובמה או כי רוצים לגלות איזו קבוצה תנצח ב"סופרבול" - אלא כיוון שעדיין לא ברור האם, מתי ואיך, ג'סטין ביבר יגורש מאדמות ארצות הברית לצמיתות. ובכן, עד אז, כולם יכולים להעיף מבט מדוקדק בתמונה של הזמר מבלה במסיבה, כשהוא מלקק את החזה (!) של חשפנית (!!) יחד עם חבר (!!!), בשעה שכל החוויה מתועדת, כמובן.

התמונה המינית שדלפה אתמול (ש') לאתר הרכילות TMZ, מציגה את ביבר עם אחד ה-BFFים שלו, ח'ליל שריף, כשהשובבים מדגימים כיצד הם מתייחסים לחזה של אישה אמיתית. אחת כזו שלא מפחדת לנפנף בשתלי הסיליקון שלה בפני כולם, במסיבה לוהטת בלוס אנג'לס אם אפשר. מצד אחד, ביבר נושך. מהצד השני, החבר מפנק בטעימה. נראה שהכוכב שבר שיאי טעם טוב? כי אין יותר מבחיל מזה.


עוד סלבס נוצצים:
אמא’לה! יאנה יוסף וציון ברוך מצמררים
הידעתם? ג'סטין טימברלייק אוססיבי
מי הכאיב למיכל אמדורסקי

ג'סטין ביבר. TMZ, צילום מסך
הכי לא? ברור שכן! ג'סטין ביבר וצמד חברים/צילום מסך, TMZ

מדובר בחולייה חלשה נוספת בשרשרת של שערוריות שקשורות למיסטר ביבר, פעם אליל בנות מתבגר שרק רצה שכולם יקראו לו "בייבי", היום סוג של פושע (או פושטק) שחי על הקצה ולא יודע מה לעשות עם כל המיליונים שלו.

ג'סטין, שנמצא במסלול ההתרסקות המהיר לכוכבנים (על שם לינדזי לוהן), נעצר לא מזמן לאחר שנתפס נוהג בשכרות בארצות הברית, הודיע שהוא פורש מתעשיית המוזיקה (ברצינות?) והכעיס אלפי אנשים במהלך סיבוב ההופעות שלו. פאן? פחות.


וואלה! סלבס לא היתה נותנת לאף אחד להתקרב לפרונט שלה. אלא אם היא שילמה לו מראש על המעשה.


רכלו על הצילום של ביבר עם החזה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully