וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר עצוב: להקת פיוז'ן מתפרקת

וואלה! סלבס

27.1.2014 / 9:29

חברי הלהקה שהרטיטה אלפי לבבות של נערות מתבגרות ב"אקס פקטור", החליטו לפרק את החבילה שטיפח עברי לידר. נכון - הם כבר לא יהיו וואן דיירקשן. וואלה! סלבס שוברת את הכלים

פיוז'ן. ניר פקין
כבר לא. להקת פיוז'ן/ניר פקין

הודעה מצערת לכל בנות הטיפש-עשרה המקומיות: אחרי שבזבזתן לא מעט כסף על הודעות טקסט, אספתן תמונות (ומכתביות?) וחיכיתן בקוצר רוח שיוציאו אלבום - אתן יכולות להפסיק. להקת פיוז'ן מתפרקת.

אחרי שמחיתן דמעה, ניתן להתקדם. אתמול (א') הלהקה שפרצה לחייכם בתחרות הריאליטי של "אקס פקטור", החליטה לפרק את החבילה שנקראת "פיוז'ן" בצעד דרמטי - ולהמשיך איש איש לדרכו המקצועית.נכון, אפילו ההכוונה של המנטור עברי לידר לא סייעה להם להישאר יחד.

עוד רכילות:
שמעו בדיחה: הדר לוי מתחתנת
הלם: אושרי כהן, עוז זהבי ומלי לוי בחדר המיטות
אופסי! הפטמה של ביונסה ברחה

אקס פקטור. באדיבות רשת, צילום מסך
כבר לא יופיעו. הפיוז'נים/צילום מסך, באדיבות רשת

אמש (א') היה זה יוהאן בוכניק שכתב למעריצים בדף הפייסבוק של ההרכב כי הלהקה מתפרקת, זאת בעקבות נסיעה של אחד מחברי הלהקה לחו"ל ורצון של חבר אחר לעזוב. לאחר מספר דקות ההודעה נמחקה ובמקומה עלה פוסט חדש של עידן טמלר, שהודיע רשמית כי הוא פורש מהלהקה.

הבוקר, סיפרו מקורבים ללהקה לוואלה! סלבס כי ההחלטה להתפרק התקבלה בעקבות חילוקי דעות בין חברי הלהקה, או שכפי שהגדיר זאת אחד הגורמים המעורבים בפרטים, "היו כמה מחברי הלהקה שהרגישו עצמם דיוות וזה לא התאים", סיפר.

להקת פיוז'ן הוקמה בתכנית "אקס פקטור", זאת לאחר שכל אחד מחברי הלהקה נבחן לבדו ולא עבר את שלב מחנה האימונים, כך שבהפקת התכנית החליטו לאגד אותם לכדי להקה. המהלך הצליח והלהקה הגיעה עד לגמר הגדול, אך לא זכתה במקום הראשון.


ואלה! סלבס פירקה את להקת אפרוחי קרית עקרון, לאחר שרבה עם עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully