וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקרלט ג'והנסון צריכה להחרים את החברה הישראלית"

שירות וואלה! סלבס

22.1.2014 / 14:23

ג'והנסון שהוכתרה כאישה הסקסית בעולם, בחרה לייצג את חברת "סודה סטרים" הישראלית ולככב בפרסומת הסופרבול שלה. כעת, יש כאלה שזועמים על השחקנית היפה. וואלה! סלבס מבעבעת

סקרלט ג'והנסון לסודה סטרים. סודה סטרים, צילום מסך
בינתיים היא עוד מבעבעת. סקרלט ג'והנסון כפרזנטורית החברה/צילום מסך, סודה סטרים

האם האישה הסקסית בעולם הסתבכה, רק בגלל שבחרה לפרסם חברה ישראלית? מתברר שלא כולם מרוצים מההכרזה כי סקרלט ג'והנסון תשמש כפנים של מותג המשקאות המוגזים "סודה סטרים", תככב בפרסומת סופרבול מדוברת של המותג ותבלה בין המון בועות גז בתקופה הקרובה - רק בגלל שלחברה יש מפעל באזור התעשייה של מעלה אדומים, באזור הגדה המערבית. חרם? תלוי את מי אתם שואלים.

גורמים שונים בארצות הברית, קראו לכוכבת ההוליוודית לבטל את החוזה לשמש כ"שגרירה" של חברת המכשירים לייצור משקאות מוגזים, שצברה בשנים האחרונות פופולריות רבה ברחבי אמריקה והעולם. עיתון יהודי שיוצא לאור בארצות הברית, טען כי החברה "מנצלת שטחים כבושים", בעוד שהעיתון "ניו יורק פוסט" מדווח כי ארגון אנטי-ישראלי ניצל את הפרסום על ג'והנסון בכדי לקרוא להחרים את חברת המשקאות, שמקמה את המפעל מ"הצד הלא נכון של הקו הירוק בישראל".


עוד סלבס מהוליווד?
ביונסה משתוללת בבית הלבן
OMG: מה קרה לשיניים של מיילי סיירוס!
מתיחת פנים: איך השתנתה סקרלט ג'והנסון

עם זאת, השחקנית היהודייה לא מתרגשת מהפרסומים האנטי-ישראלים. "אני משתמשת בסודה סטרים כבר חמש שנים, בעיקר כי שנאתי לזרוק בקבוקים, כך שאין לי הרגשה שאני בזבזנית", היא מספרת בסרטון מאחורי הקלעים של צילומי הפרסומת לסופרבול. נכוןן, החברה מתגאה בכך שהיא שומרת על עולם נקי יותר, המעשה הכי פוליטיקלי-קורקט בשנים האחרונות.

"אני נהנית מהעובדה שאני יכולה ליהנות מהמשקאות בדרך אחת, כשהחבר שלי נהנה מטעמים אחרים. זה מוצר שאני מאמינה בו, בריא יותר ומותיר עולם נקי יותר", אומרת ג'והנסון, שרק מעוררת יותר סקרנות סביב הפרסומת שצילמה למשדר הנצפה ביותר בארצות הברית. פאן.


וואלה! סלבס אף פעם לא הבינה את הקטע עם מכונות למשקאות מוגזים, הרי גם אם לוחצים עליה היא משמיעה קולות טבעיים.


שערורייה? רכלו על סקרלט והסודה שלה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully