וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן רושפלד עוקץ את 'משחקי השף': "מביך"

וואלה! סלבס

20.1.2014 / 15:10

השף עם הפה הגדול, לא נשאר חייב לריאליטי הבישול של הזכיינית המתחרה - והעלה לרשת תמונה עם הלוגו של "משחקי השף", מבלי שחסך את דעתו על התכנית. וואלה! סלבס מוסיפה פלפל

אחרי הדו קרב של "אקס פקטור" מול "הכוכב הבא", זה היה רק עניין של זמן עד שיצוץ פה קרב חדש. הפעם, בין תכניות האוכל "מאסטר שף" ו-"משחקי השף". כעת, אפשר להתרווח בכורסה ולהנות מהבלאגן החדש בביצה.

מי שאחראי ליריית הפתיחה הוא כמובן השף המדופלם עם הפה הגדול - יונתן רושפלד - שביום יום מעביר ביקורת על המנות של התמחרים ב"מאסטר שף" של קשת. אלא שהפעם, החליט השף החמוד לקחת על עצמו גם את תפקיד מבקר הטלוויזיה.

עוד רכילות?
בר רפאלי נגד גדעון סער: "תתעורר"
ביוש: לאון שוובסקי והחברה נפרדו

יונתן רושפלד. אינסטגרם, צילום מסך
מביך. התמונה של השף רושפלד/צילום מסך, אינסטגרם

רושפלד, שכנראה לא ממש אהב את העובדה שצצה תכנית חדשה ומתחרה, העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם הלוגו של "משחקי השף", שמשודרת בזכיינית המתחרה רשת, וכתב "הממממממ... אאאאא. מביך... בינתיים". אאוץ'.

התגובות בדף לא איחרו לבוא. לצד גולשים שתמכו בו, היו גם כאלו שיצאו נגדו וכתבו, "לא יזיק לך ללמוד לפרגן, תאמין לי, אתה איש כל כך מוכשר". מעריץ אחר כתב, "מה שמעניין דווקא שבדיוק העונה החלטתם ללכת על הטעימה העיוורת", כשהוסיף כי "כנראה מישהו לחש לכם שזה מה שיהיה ב'משחקי השף' אז הלכתם על זה גם". אופסי.


וואלה! סלבס אוהבת את כל תכניות האוכל ורוצה לבקר על הסט. גם אם זה בשביל לאכול את השאריות.


רכלו על התמונה של רושפלד בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully