וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקת אותה: התפנית המקצועית של אור דניאל

וואלה! סלבס

13.1.2014 / 0:00

יוצאת הריאליטי החליטה ששיעורי גלישה או תמונות עם החבר דור דמרי זה נחמד, אבל דניאל רוצה להפוך לקצת יותר מ"פנים יפות". שימו לב לטוויסט בקריירה שלה. וואלה! סלבס דרמה

מאז שפסעה החוצה מפתח בית "האח הגדול", כשהפכה לעוד יוצאת ריאליטי מקומית מן המניין, אור דניאל מקפידה על שני דברים: הראשון הוא הצהרות אהבה לבן הזוג הצמוד שלה מהמסך, דור דמרי. השני - לדגמן את הפנים הנאות שלה בכל מקום (בעיקר באינסטגרם, כן?), כולל באירועים מתוקשרים, השקות שונות או על הגלשן של הבויפרנד בלב ים. ובכן, לא עוד. כאן מגיע הטוויסט.

אור דניאל. אביב חופי
משחקת אותה. אור דניאל/אביב חופי

בכדי להשביע את סקרנותה, וואלה! סלבס חקרה וגילתה איך הבלונדה מתכוונת להעביר את זמנה בתקופה הקרובה, כשהממצאים דיי דרמטיים - כיוון שמיס דניאל החליטה לנסות כיוון שונה ורציני, שבסיומו תוכל להיות קצת יותר מעוד דוגמנית בלונדינית שהופיעה בטלוויזיה.

לאחרונה, דניאל נרשמה לתכנית מכינה ללימודי דרמה, בסטודיו למשחק ותיאטרון של יורם לוינשטיין. בשבועות הקרובים, אור תתנסה באלתור, למידת טקסטים, תנועה ושירה, כלומר כל הדברים שלא עשתה בזמנו על המסך של "האח הגדול". החוויה הלימודית, ככל הנראה תכין אותה לחיים של "להיות או לא להיות" ו"הו, רומיאו", ממש כפי שהיא מתרגלת כבר כמה חודשים עם דמרי בבית. בהצלחה.


המשחק היחיד שוואלה! סלבס מצטיינת בו הוא משחק בלבם של הסובבים אותה. מסחטת רגשות שכמותה.


איפה דור? אור דניאל צמודה לאקס אייל גולן

המפגש ההזוי של בר רפאלי ועידו רוזנבלום

רכלו על הטוויסט של אור דניאל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אור דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully