וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: הכוכבות שיעברו ניתוח פלסטי מול המצלמות

וואלה! סלבס

7.1.2014 / 0:01

ערבובייה של אנשים אנונימיים, כוכבי טראש ומפורסמי עבר, יקחו חלק בעונה חדשה של דוקו-ריאליטי שעוסק בהגשמת חלומות מפלסטיק. אז מי הדיווה שתשפץ את המראה? וואלה! סלבס קאט

בקרוב זה יקרה בפעם השלישית: כמה אנשים מוכרים יתאספו במסגרת תכנית ריאליטי אחת, שבה יקבלו המלצות איפה למתוח, מהיכן לשאוב ואיך ניתן להגדיל, כשישתתפו בתכנית הדוקומנטרית "חלומות מפלסטיק". אם בעבר לקחו בה חלק הדוגמנית נטלי דדון או גבר שהחליט להפוך לאישה, הרי שגם הפעם הדמויות שיגשימו משאלה אסתטית, מוכרות לחלק מהצופים.

לוואלה! סלבס נודע כי בעונה השלישית של הדוקו-ריאליטי על הניתוחים הפלסטיים, שמשודר בערוץ "HOT בידור ישראלי", תופיע לא אחרת מאשר אילנה אביטל. נכון, הדיווה המזמרת החליטה שאם היא כבר מוכנה לחוות את השינוי הרפואי, אז למה לא לעשות זאת אל מול המצלמות החטטניות של ערוץ הכבלים.

אילנה אביטל. אביב חופי
בהצלחה, דיווה. אילנה אביטל/אביב חופי

אבל זה לא הכל, אל אביטל החייכנית, תצטרף מישהי שלא זכורה כגברת הכי חיובית על המסך, מעיין חודדה. פליטת "האח הגדול", שממש נזרקה מהריאליטי בגלל הפה הגדול שלה, ולאחרונה אף השילה ממשקלה לא מעט (כלומר המון) קילוגרמים - צפויה לעבור שינוי חיצוני נוסף, בחסות ריאליטי חדש. רק תחשבו מה יקרה אם לא תהיה מרוצה בסופו של התהליך.

מ-HOT בידור ישראלי נמסר כי "העונה הקרובה של הדוקו-ריאליטי המסקרן 'חלומות מפלסטיק' נמצאת בשלבי ליהוק. כשיהיה מה לעדכן, נשמח לעשות זאת".


וואלה! סלבס רוצה גם היא להשתתף בריאליטי מייק-אובר מרגש. נתחיל מהשפם?


ג'יזס! אסי עזר מותקף על ידי מעריצים

שירי מימון ומשה פרץ מתכסחים אחרי סיום שידור התכנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully