וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש ההזוי של בר רפאלי ועידו רוזנבלום

וואלה! סלבס

12.1.2014 / 0:20

הטופמודל המהממת ואחיה שווה לא פחות, חזרו מבילוי לילי. בדרך, הם פגשו את עידו רוזנבלום, שנסע במונית המפורסמת, איך זה נגמר? שימו לב. וואלה! סלבס שואלת קושיות

מה היה קורה אם הייתם עולים על מונית ומגלים שזו "מונית הכסף"? סביר להניח שהייתם מתלהבים. אבל מה היה קורה אם הייתם עולים על המונית הכי שווה בעיר - מגלים שזו "מונית הכסף", ואז תוך כדי שאתם עונים על שאלות, גברת בר רפאלי ואחיה דור היו עוצרים את המונית ועוזרים לכם לענות על השאלות? טוב, אולי כדאי שלא תענו על הקושיה.

רפאלי המהממת ואחיה הצעיר, סיימו בילוי לילי בתל אביב ועצרו מונית בדרכם לביתם. כשעלו על המונית, גילו השניים כי מדובר בטקסי מיוחדת עם אורות צבעוניים. לרגע, חשבו השניים כי מדובר ב"מונית הכסף" מהטלוויזיה, אך כשגילו שלא, ביקשו בכל זאת מהנהג לאתגר אותם בשאלות.

בר רפאלי, דור רפאלי. ראובן שניידר,
מי היה ראש הממשלה הראשון? בר ודור רפאלי/ראובן שניידר

אבל למרבה האירוניה, הבחין לפתע הנהג, כי בנתיב שלידם נוסעת לה מונית הכסף האמיתית, כשבתוכה יושב עידו רוזנבלום, ומצלם פרק נוסף לעונה הבאה. רפאלי לא היססה ומיד הרימה טלפון לבעל של יונית לוי וביקשה ממנו שיעצור מיד את המונית.

רוזנבלום ההמום שלא הבין מה קורה, עצר ופתח את החלון, והבין שאלה ברבור ואחיה במונית שליד. לאחר שהחליפו מספר מילים, החליט עידו להיעזר באחים לבית רפאלי וביקש מהם לשמש כגלגל ההצלה עבור המשתתפים ההמומים. הרפאלי'ס הסכימו גם הסכימו ואף פתרו נכונה את השאלה. גם יפים וגם חכמים.


וואלה! סלבס עלתה פעם על מונית הכסף. היא לא ידעה לענות על השאלה מי ראש הממשלה. מי ידע שזו לא שרה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully