וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה כוכב "אקס פקטור" מחזירה לבמה?

וואלה! סלבס

16.12.2013 / 13:49

אחרי שעשה בושות אל מול המצלמות כעס על בר רפאלי וירד על השופטים - הפקת התכנית החליטה להחזיר את הנבחן הכי שערורייתי של "אקס פקטור" לבמה. וואלה! סלבס פריק שואו

צילום מסך

את האודישן של הכוריאוגרף חיליק כהן, שהופיע בתכנית הראשונה של "אקס פקטור", אף אחד מצופי התכנית לא יכול לשכוח. אם לא בגלל הפאדיחות שעשה לעצמו או בגלל הביקורת הכואבת של השופטים עליו - אז בוודאי בגלל הטינופים של כהן, אחרי שירד מהבמה.

כעת, כך נודע לוואלה! סלבס, אותו פרופומר חוזר לבמה, ולא סתם - אלא היישר לשלב ההופעות החיות. כן, בהפקת התכנית החליטו ללכת עם הגימיק עד הסוף, כך שבימים אלו כהן כבר עובד על נאמבר משל עצמו, הכולל הרכב רקדנים, שישודר כחלק מהתכניות החיות של הריאליטי.

חיליק כהן. יו טיוב, צילום מסך
חורץ לשון לשופטים. חיליק כהן/צילום מסך, יו טיוב

על פי גורמים בהפקה, מדובר כמובן כחלק מהשואו של התכנית - ולא, חיליק לא חוזר כמתמודד מן המניין - כך שאתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. כזכור, המפגש הקודם של כהן והשופטים לא נגמר בטוב, שלא לומר בקללות מצדו.

מהפקת התכנית נמסר כי "'אקס פקטור' ישראל מגיעה לשלב הלייב שיחל ביום רביעי הקרוב. השלב טומן בחובו הרבה הפתעות - חלקן מתוכננות וחלקן לא. אנחנו מבטיחים תכנית מרגשת, מפתיעה, עם הרבה מוזיקה טובה".


וואלה! סלבס ממליצה לכם לקחת כדור מטשטש, רגע לפני ההופעה. זה בטוח יעזור לכם לשרוד.


OMG: עם מי יהודה לוי נכנס למיטה?

איזו מתנה שירי מימון קנתה למתמודדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully