וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנה יוסף: "בקרוב ציון ואני נהפוך למשפחה"

וואלה! סלבס

1.12.2013 / 0:27

בראיון חושפני, מספרת החברה של ציון ברוך על הקשר הזוגי של השניים והרצון בילדים משותפים - אחרי שיתחתנו, כמובן. "הוא נותן לי ביטחון", מודה יאנה. וואלה! סלבס טבעת

ראובן שניידר

בלי שאיש ירגיש, ציון ברוך ויאנה יוסף הפכו לאחד הזוגות הצמודים ביותר בביצת הבידור המקומית. אחרי שנה של לבבות וחיבוקים, יוצאת "האח הגדול" סוף סוף מוכנה לדבר על הבויפרנד המשעשע שלה, שהיא מקווה שאפילו יהיה זה שתוכל לקרוא לו "בעלי" תחת החופה.

יאנה יוסף, ציון ברוך. ראובן שניידר
בקורב אצלכם? ציון ברוך ויאנה יוסף/ראובן שניידר

הערב (א') ב-18:55, ישודר בערוץ 2 ספישל שכולו עוסק בציון ברוך, במסגרת התכנית "אנשים" של קשת. הוא עצמו אמנם לא מתראיין, אך יוסף יושבת מול המצלמה ומגלה פרטים אישיים על החיים המשותפים - בדירה שהם חולקים יחד בצפון תל אביב. "הוא מדהים ונותן לי את כל הביטחון בעולם. זה מה שחיפשתי שנים, זה הכל", מספרת החברה של ציון.

אחרי שאביו של ציון, חיים ברוך, מעיד כי יאנה היא "בחורה טובה, שקטה. זהו, נראה העתיד מה יגיד". יוסף מתפנה לדבר על תהליך הגיור שהיא עוברת והרצון להתמסד עם שליש "מה קשור" המצחיקים. "אני בדרך לגיור כבר כמה חודשים, אני פשוט עושה את זה 'ביי דה בוק'. היום אחרי שנה, אני רוצה משפחה, משהו שפעם הייתי אומרת עליו - 'ממש לא'", מודה יוסף. "זה יקרה בקרוב, בעזרת השם", היא מספרת במבוכה, "שלושה ילדים". איפה הכינורות ברקע?


וואלה! סלבס רוצה שלושה ילדים, לכבשה שלה דולי. משובטים, כמובן.


שרית חדד ו”מה קשור” חוגגים בקזינו ברומניה

נחשו במי בחר ציון ברוך כדבר הכי סקסי בעולם?

רכלו על יאנה וציון (והאם תוזמנו לחתונה) גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully