וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן לבלוגר: "דורש פיצוי תוך 24 שעות"

וואלה! סלבס

28.11.2013 / 16:00

הבלוגר עומרי חיון חשף שגולן הוא החשוד בפרשת הקטינות, עוד לפני הסרת איסור הפרסום. אחרי ששלח מכתב אזהרה, פרקליטו של הזמר העביר דרישה להתנצלות ופיצוי. וואלה! סלבס כסף

חשבתם שאייל גולן שוכח מכל פרשת הקטינות בזמן שהוא מבלה בלונדון, רחוק מלב הסערה? ובכן, נראה שלא ממש. אחרי שכבר העביר מכתב אזהרה, היום (ה') עורך דינו של גולן העביר מכתב רשמי לבלוגר עומרי חיון - מי שחשף בבלוג שלו את שמו של הזמר שנחשד כי קיים יחסי מין עם קטינות - שבו הוא לא רק דורש פרסום של התנצלות ברשת תוך 24 שעות, אלא גם הצעה לפיצוי בשל נזקים "המוערכים בעשרות מיליוני שקלים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיון, הפר במעשיו את צו איסור הפרסום של בית המשפט ואף זומן בגלל המעשה לחקירה. במכתב שהועבר אליו היום, טוען עורך דינו של גולן, שי אליאס, כי לא רק שההאשמות כנד גולן אינן נכונות, אלא גם כי חיון בחר ליצור "מחול תקשורתי שקרי ומשא השטנה שנוהל כלפי מרשי, תוך ניקוז דמו ותקיפה תקשורתית חסרת רסן ומעצורים על לו עוול בכפו, מבלי לבדוק את טיבן של העובדות". קשוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שנשלח לחיון היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכן, דרישותיו של גולן הן כאמור פרסום של התנצלות שתתואם עם עורך הדין תוך יממה, הסרת הפרסום המקורי וה"משפיל" של חיון מבלוג הרכילות שלו, העברת הצעה לפיצוי לצרכי פשרה (כאשר בעת הגשת כתב התביעה לבית המשפט, גולן יצרף אומדן מפורט של נזקיו) - אחרת תוגש נגד חיון תביעה בגין הנזק שנגרם לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שנשלח לחיון היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומרי חיון אמר בתגובה כי "כנגד אייל גולן התקיימה חקירה משטרתית. מעבר ל'אמת דיברתי' אפשר להבין למה האדם הטיפש הזה לא מצליח להבין, שלא חשוב כמה הוא ינסה לתבוע, את המוסר הבסיסי כאדם הוא איבד? זה שלכאורה אבא שלך מנהל בת בושות לילדות צעירות ואתה רק לכאורה היית עם צעירה או יותר, לא הופך אותך לחף מפשע".


וואלה! סלבס קיבלה מכתב תביעה מברוריה, המורה שהאשימה אותה בכך שהיא תישאר צרודה לנצח אחרי שנים של צעקות. אהההההההההה.


בצל הסערה: אייל גולן עזב את הארץ

אחרי התקיפה: המהפך של אביבית בר זוהר

מגיע לאייל גולן פיצוי? רכלו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully