וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיבה לקחת ללב": מפורסמים סופדים לאריק איינשטיין

וואלה! סלבס

27.11.2013 / 0:01

אנשי תעשיית הבידור המקומית קיבלו בתדהמה את הבשורה על מותו של גדול זמרי ישראל, אריק איינשטיין, הערב בתל אביב. "מסמל את הישראליות", כתבו על הזמר. וואלה! סלבס אבלה

כמו ישראלים רבים, גם אנשי תעשיית הבידור המקומית מתאבלים על מותו של אריק איינשטיין, גדול זמרי ישראל, שנפטר באופן מפתיע אמש (ג'). ההודעה המצערת על כך שאיינשטיין הלך לעולמו בגיל 74, הביאה לא רק לתגובות בקרב חבריו של האמן, אלא גם מידוענים רבים שלא בטוח שהכירו אותו באופן אישי - אך ספדו לו ברשתות החברתיות.

הדוגמנית בר רפאלי, צייצה "אריק איינשטיין מסמל בשבילי את הישראליות במיטבה. יהי זכרו ברוך". אחר כך, העלתה הדוגמנית תמונה של הזמר עם הכיתוב "עוף גוזל", בעוד שאמה של רפאלי, ציפי לוין, שחזרה איך כשהיתה בת 12, "היתה לי הזכות הגדולה לצלם את הקליפ הראשון עם אריק איינשטיין הגדול מכולם, האיש הכה מוכשר, החכם המצחיק והצנוע באדם. יהי זכרו ברוך".

אייל גולן, כתב ברשת "עצוב על אריק אינשטיין, גדול הזמרים בישראל שנפטר...". עוד הוסיף כי "אצלנו בבית שמעו אותו הרבה ותמיד אזכור איך אמא שלי היתה מגבירה את הרדיו כששיר של אריק היה מתחיל להתנגן. אהבתי את הקול החד פעמי, את השירים היפים, הוא יחסר לכולנו מאוד".

הזמר הראל סקעת, הביע את דעתו כשהעלה תמונה של הזמר המנוח, יחד עם הכיתוב "תן לצעוק תן ללמוד תן לצחוק ותן לשמוע. תן לחיות ותן לטעות תן לעצמך לסלוח פשוט לאהוב...", ספד לו. "איש ענק, עניו ואמיתי.. אגדת מוזיקה הלכה לעולמה... תודה עליך אריק". חברתו של סקעת, שירי מימון, כתבה כי מדובר ב"הודעה פתאומית ומשתקת. איזה רגע עצוב. הקול של כולנו. הישראלי היפה. יהי זכרו ברוך".

ג'ודי ניר מוזס סיפרה לעוקבים אחריה ברשתות החברתיות כי "אריק איינשטיין נפטר. הכי סיבה לקחת ללב. הזמר הכי אהוב עליי, עם הקול המלטף, מהפנט, ממכר. עצוב".

המנחה אסי עזר צירף תמונה של הזמר והוסיף כי מדובר ב"עצב גדול", בעוד שהזמר חן אהרוני, ציטט את השיר "עוף גוזל", וכתב כי מדובר ב"איש שהוא השראה, שלנצח ישאר בלב ובתרבות שלנו. אוהב ואזכור לנצח!".

גיא פינס, כתב בפשטות "נוברים במדף הדיסקים בעצב אמיתי", כשמי שניצבת לצדו בתכנית הבידור, לירון ויצמן, הדגישה "כמה שעצוב עכשיו". מיקי בוגנים, ציין כי "זה קשה, זה קורה מהר ואין בן אדם. זה הזמן לזכור שעדיף לנו לשמור על השמחה ולהנות מהחיים כמה שיותר", תוך כדי שהוא מצרף את שירו של איינשטיין "יכול להיות שזה נגמר".

הזמר אסף אמדורסקי, הודה כי הוא "מרכין ראש בפני א.א. הגדול, מלך הצנועים, המרן של החילונים היפים, האבא של הקולים, המנטור של הסטלנים והזמר הכי אמיתי, מרגש, צלול תמיד וחתיך נצחי שלא ויתר על אף הזדמנות לעשות צחוקים ולפזר אבקה של טוב על אוזנינו בכל גיל ובכל מצב". עוד הוסיף, שאיינשטיין היה "שחקן הקולנוע הכריזמטי ביותר שידע המסך הישראלי, הדיקן לנונשאלאנט, הרוקר הראשון לציון וראש העיר תל אביב היפה".

השחקן והקומיקאי, אלי פיניש, הזמין את ההמונים להדליק נר נשמה בכיכר העיר והוסיף, "תודה לך על הקול". עמית פרקש, כתבה "תודה לך על ילדות בלתי נשכחת, על אהבה ומוסיקה שילוו אותי תמיד", בצירוף תמונתו של איינשטיין.

הזמר עידן יניב, כתב ש"דור הנפילים עוזב אותנו, לנו רק נותר להמשיך לאהוב ולנצור אותם עמוק בלב. אריק היקר, תהא מנוחתך עדן". חברו, ליאור נרקיס, ציין כי מדובר ב"יום קשה ועצוב לתרבות הישראלית, מי שעיצב את הווייתה של המוסיקה הישראלית בחמשת העשורים האחרונים הלך לעולמו בטרם עת".

המנחה והדוגמנית ירדן הראל, סיפרה כי מדובר ב"שירים שהיו חלק בלתי נפרד מהילדות שלי. תודה לך אריק". השחקן רון שחר, כתב "האיש המיוחד הלך. נשארנו עם...", כשהוא משאיר את התשובה עמומה. גם מלכת הריאליטי, ליהיא גרינר התייחס למוות המצער, כשכתבה "ברצינות זה כואב מאוד. נזכור אותו לנצח וגם ילדינו והילדים שלהם יגדלו עם המוזיקה שלו".

איינשטיין נחשב לגדול הזמרים בתולדות מדינת ישראל, בזכות עבודתו לאורך השנים עם יוצרים מקומיים גדולים. בשנים האחרונות האט את קצב עבודתו בתחום המוזיקלי, אולם השפעתו, ללא ספק, השאירה חותם בקרב ישראלים רבים.

עדכון אחרון - 1:30.

גם עולם הספורט נפרד מאריק איינשטיין

חברים מעולם התרבות נפרדים מאיינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully