וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר מתנצל: "לא מגן על מנצלי קטינות"

וואלה! סלבס

18.11.2013 / 0:00

עזר, התייחס בתכנית רדיו לפרשת הזמר והקטינות, כשאמר ש"הוא לא ידע בת כמה היא" - וננזף. מאוחר יותר, בחר להתנצל וטען כי אינו "מקטין מחומרת העניין". וואלה! סלבס מחילה

השערורייה שעוררו דבריו של אסי עזר אתמול (א'), בקשר לפרשת הזמר והקטינה, הביאה אותו לפרסם התנצלות ברשתות החברתיות - שהבהירה כי אינו תומך במעשים שלכאורה מיוחסים לזמר. מנחה "הכוכב הבא", שלדבריו אף מקורב לזמר, אמר כי לדעתו, הסיקור התקשורתי הנרחב על הפרשה יצא מפרופורציות. "מדובר פה במקרה של זמר ששכב כנראה עם נערה מתחת לגיל 16, מבלי שהוא ידע בת כמה היא", אמר.

להיות איתה. דייב שחר
סורי, סורי, סורי. אסי עזר/דייב שחר

עזר אף טען בתכנית הבוקר שהוא מגיש עם דפנה לוסטיג ברדיו תל אביב (FM102), כי מהיכרותו האישית עם האיש, "סמים הוא לא עשה עם הצעירה". לאחר שלוסטיג טענה כי קרבתו אל הנושא גורמת לו להיות לא אובייקטיבי, המנחה אמר בתגובה כי הוא "מקווה שעכשיו האתר וואלה! שמצטט אותנו בדרך כלל בכותרות מעוותות כאלה, יכתוב 'דפנה לוסטיג: לדעתי הזמר הוא אנס', ואז הוא יתבע אותך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההתנצלות של עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, שעות ספורות אחר כך, בחר לפרסם דברים שונים במקצת. "אז ככה - לפעמים צריך להתנצל! הבוקר בתוכנית הרדיו של דפנה ושלי ניהלנו שיחה על 'פרשת הזמר'. השיחה היתה סביב הסיקור התקשורתי הנרחב שהפרשה מקבלת והאינפורמציה המוטעית שנכתבת בעיתונים ובאתרים", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

"אם התפרש מהשיחה שאני מקטין מחומרת העניין, או שאני מגן על גברים המנצלים קטינות, אני מתנצל על כך", הוסיף. "לא זאת היתה כוונתי". מרעיש, כוכב.


וואלה! סלבס משתדלת שלא לעוות כותרות, אלא רק להכתיר עיוותים.


רני רהב ייחקר? בלוגר הגיש תלונה נגדו

פאולינה אלברשטיין משתוללת בחולצה שקופה

רכלו על הדברים של עזר גם בפייסבוק שלכם

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully