וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה! מי זרק אקדח על רוני דואני?

וואלה! סלבס

18.11.2013 / 0:01

האם כוכבת הפופ הבלונדינית הצעירה הסתבכה בפרשה פלילית ואלימה במיוחד, באופן מקרי בהחלט? צפו וגלו איך אקדח מסוכן מגיע לידיה של רוני סופרסטאר. וואלה! סלבס באנג באנג

צילום מסך

רוני דואני (או כפי שאתם מכירים אותה כבר כמעט עשור, גברת "סופרסטאר"), נכללת בקבוצת הכוכבות הכי פחות שערורייתיות שמתפלשות בביצת הבידור המקומית. בכל זאת, פופסטאר ואהובת ילדים - שמתחזקת, מלבד הבלונד המהפנט, גם תדמית של ילדה טובה וחביבה. תארו לעצמכם מה רבה היתה ההפתעה של וואלה! סלבס, כשגילתה שסופרסטאר היתה מעורבת בפרשה של אלימות, שוד ובעיקר כלי נשק מסוכנים?

רוני דואני. ערוץ 10, צילום מסך
זה אקדח ביד שלך או שאתה סתם שמח לראות אותי? רוני דואני נמתחת/צילום מסך, ערוץ 10

טוב, לא בדיוק. דואני, לייתר דיוק, עורבה באירוע פלילי רק בגלל דמיונו המופרע של עפר שכטר, שמתעתע בזמרת במסגרת תכנית המתיחות "אמבוש". בליווי של החברים הטובים, לי בירן ויון תומרקין, שמתנדבים לשגע את סופרסטאר - כולם עוברים חוויה מלחיצה של שוד וחטיפה לאור יום (נו, לכאורה), בחניון ציבורי.

בתכנית, שתשודר הערב (ב') בשעה 21:00 בערוץ 10, דואני שעדה למעשה הפשע, בכלל רוצה שכולם יסתלקו מהמקום, כמה שיותר מהר. אך אלה דווקא הגברברים שממליצים לה להתחבא ברכב מפני הפושעים, אבל רק כדי שיוכלו להיתפס. כשהאקדח נוגע בגופה - טה דאם - היא כבר שותפה לפשע. הדמיוני, ברור שהפשע דמיוני.


וואלה! סלבס רוצה למתוח את עפר שכטר כמו מסטיק. ואז גם ללעוס אותו.


אחרי הפרידה: גיא גיאור יוצא לדרך חדשה

הילדים של בר זוהר וגוטמן הולכים לסרט

רכלו על המתיחה של רוני גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully