וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב ייחקר? הבלוגר עומרי חיון הגיש תלונה נגדו

וואלה! סלבס

17.11.2013 / 10:59

הבלוגר שחשף את שמו של הזמר החשוד ויצר מהומה ברשת, הגיש תלונה במשטרה כנגד שופט "הכוכב הבא" רני רהב - על הסתה כנגדו. בנוסף הגיש תלונה בגין איומים על חייו. וואלה! סלבס צ'קלקה

נראה שפרשיית יחסי המין של הזמר המפורסם עם הקטינה, לא רק שמסרבת להירגע - אלא תופסת תאוצה ומתפתחת לעוד אפיקים. והפעם: הבלוגר עומרי חיון, מי שחשף את שם הזמר ובכך גרם למהומה בתעשיית הבידור, הגיש תלונה נגד איש יחסי הציבור ושופט "הכוכב הבא", רני רהב.

חיון,שפעל כנגד צו בית המשפט ופרסם את שמו של אחד הזמרים המעורבים בפרשה, הגיע אמש (ש') לתחנת המשטרה, שם הגיש תלונה כנגד רהב - בגין הסתה. "הוא התראיין אתמול ב'פגוש את העיתונות' וממש תקף אותי ואמר שאני צריך לשבת בכלא. מאותו רגע לא הפסקתי לקבל איומים על חיי", מסביר חיון.

רני רהב בלילה כלכלי.
מאחורי סורג ובריח. רני רהב

אך כאן לא נגמרת הפרשה. הבוקר, ניגש חיון שוב לתחנת המשטרה, שם הגיש תלונה בגין איומים על חייו. על פי דבריו הבלוגר, קיבל לא מעט טלפונים, בהם נשמעו איומים ממשיים על בריאותו. "מישהו התקשר אליי ואמר שהוא יתקע לי כדור בראש", סיפר חיון, "אחרים פשוט אמרו לי שלא כדאי לי לצאת מהבית. אני ממש מפחד לחיי".

רני רהב, מסר לוואלה! סלבס בתגובה: "אני מקווה שהיועץ המשפטי של הממשלה יתעורר, וישים אנשים כמו חיון מאחורי סורג ובריח. אז יבינו שהחוק הוא לא אופציה". עוד הוסיף רהב כי "החוק הוא נר לרגלי כולנו וגם לרגליו של עומרי חיון, שכנראה חושב שהוא חי בארץ של רפובליקת בננות. אני גאה בארץ שלי ובחוקים של המדינה שלי ואני מקווה שיום אחד הוא יבין שהחוקים הם חוקים לכולם".


האיום הכי גדול שוואלה! סלבס קיבלה אי פעם הוא שיתקינו לה מנעול על המקרר. אמאל'ה!


תלונה מוצדקת? רכלו בפייסבוק

הילדים של יעל בר זוהר וגלית גוטמן הולכים לסרט

איזו מתמודדת ”אקס פקטור” כבר שרה בעבר על המסך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully