וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מתמודדת "אקס פקטור" כבר שרה בעבר על המסך

וואלה! סלבס

17.11.2013 / 9:17

חשבתם שהפעם הראשונה שבה אמיליה רביד עלתה על הבמה היתה באודישנים לתכנית הכשרונות? לא ממש. "מילי", קיבלה בעבר המון זמן מסך, בתכנית מוכרת של רשת. וואלה! סלבס משחזרת

יח"צ - חד פעמי

אמיליה רביד, בת ה-40, כבשה את לבם של הצופים כשעלתה מלאת אנרגיות על הבמה של "אקס פקטור" - אבל את השופטים, בהם שירי מימון ומשה פרץ, לקח לה קצת יותר זמן לשכנע. למרות הכל, לא מודבר בהופעה ראשונה של אמיליה על המסך הקטן. איפה כבר הספיקה להופיע? לא בתכנית של הערוץ המתחרה, אלא דווקא בזו של זכיינית 'רשת', זו שמשדרת את התכנית על ה"אקס".

קטע עתיק שהגיע לוואלה! סלבס, מציג את רביד הצבעונית והשמחה - כשהיא עושה שמח ב"מעגל" של דן שילון. נכון, ממש אותה תכנית אירוח מהניינטיז, שעשתה לא מזמן קאמבק למסך של ערוץ 2.

אמיליה אקס פקטור. אקס פקטור,
אז ככה היא נראית היום! אמיליה/אקס פקטור

את דן שילון, אגב, היא כבשה אי אז, כשסיפרה על הטרנד של מלצרים מזמרים. אז זו ההכשרה שלה!

בשנת 1994, אמיליה עוד היתה בתחילת שנות העשרים העליזות לחייה, אך כיום היא כבר אמא לילדים, שהצליחה לשעשע את השופטים באמצעות ההיפראקטיביות שלה (טוב, וגם קולה הערב).

אגב, פורטיס, עברי לידר והחברים חשבו שהיא לא מתאימה לריאליטי הכשרונות - אבל אמיליה בקשה עוד הזדמנות שניתנת לה, ובחרה לשיר את "הכניסיני תחת כנפך". אחרי הביצוע השני כבר זכתה לתשואות הקהל ועברה בגדול. ברצינות? הכי תיאוריית קונספירציה.


וואלה! סלבס לא זוכרת שום דבר שקרה לפני שנת 1999. נגון, מאז שהגברים בשחור הסירו את תאי המוח המיותרים.


סיימון קאוול מפתיע את שירי מימון ועברי לידר

נמכר: השופינג הביזארי של ניקול ראידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully