וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר החשוד מתכסח עם בלוגר ברשת

וואלה! סלבס

14.11.2013 / 10:34

שעות אחרי חשיפת פרשת הזמרים, החשודים כי לכאורה שכבו עם קטינות, בלוג רכילות פרסם את שמו של החשוד במעשה. הכוכב הגיב ברשת, מה שגרר את תגובת הבלוגר. וואלה! סלבס כאפות

פרשת הקטינות שטוענות כי קיימו יחסי מין בהסכמה עם שני זמרים ידועים, שנחשפה אמש (ד'), מעוררת גלים גם ברשת. שעות ספורות לאחר פרסום הפרשה, בלוגר רכילות ציין את שמו של אחד מהזמרים המוכרים בארץ כחשוד במעשה - זאת למרות צו איסור הפרסום של בית המשפט, אשר מחייב את כלי התקשורת בארץ. הדבר גרר תגובה של הכוכב עצמו והתכתשות פומבית בין הבלוגר לזמר ברשת.

"לכל מעריציי ולאנשים שאוהבים אותי... אני רואה את הרצח אופי שעושה לי (הבלוגר)", כתב הזמר שצויין כחשוד במעשים בפייסבוק. "אבל לא צריך להתייחס לבן אדם שכל החיים שלו סבל מאנשים. ילד כאפות שבקרוב אסגור לו את האתר מבטיח לכם. הכל בסדר אצלי ברוך ה?". עוד הוסיף כי הוא "עובד מופיע ומבלה ומכין לכם מופע שכולכם תוכלו ליהנות. אוהב את כולכם ובעזרת ה? נתראה רק בשמחות ובהופעות".

אילוסטרציה. ShutterStock
רצח אופי?/ShutterStock

מאוחר יותר, הגיב גם הבלוגר שפרסם את הפרטים, תוך התעלמות מצו איסור הפרסום המחייב. "בסטטוס שכתבת עלי, רשמת שאני 'ילד כאפות, בן אדם שכל החיים שלו סבל מאנשים', כתב בעל האתר הפרטי בעמוד הפייסבוק שלו, "אתה צודק - סבלתי הרבה כשהייתי ילד... אבל תראה מה זה, למרות כל זה הצלחתי לבחור במסלול אחר... נכון, אני אולי לא עשיר כמוך, ובטח שלא מפורסם כמוך, אבל אני מאמין בדרך שבחרתי. כרגע - אם תרצה או לא - מתנהלת נגדך חקירה משטרתית".

"לא מפחד ממך"

הבלוגר המשיך להתכתש וכתב, "אתה זה שעומד כרגע במרכז של פרשה, שלא אני יזמתי ולא אני המצאתי. אני רק פרסמתי את מה שכולם יודעים ומפחדים להגיד". עוד הוסיף, "אתה, נחשד (לכאורה) שקיימת יחסי מין עם צעירה בת 15. זה שאמצעי התקשורת, האתרים, כולם מפחדים, לא אומר שהחקירה הזו 'תעלם' לה, או 'תתפוגג'. אולי אתה מאמין שזה יקרה, שגם הפעם תמשוך בחוטים ותעלים את הכל, אבל אני מאמין שיש בעולם הזה דין ודיין, ושאם אתה אשם, תשלם על כך מחיר, ואם לא, בטוח תצא מזה יפה וחלק. כרגיל".

"אני, בניגוד לכל אותם 'עיתונאים' מכובדים, ובגלל המקום שממנו אני מגיע, ממש לא מפחד, בטח שלא ממך. זו האמת, ויש לה מקום, והיא במוקדם או במאוחר תתפרסם ותצא לאור. אז למה לחכות עם זה? אז צר לי, שאתה חושב שלא עשיתי איתך חסד, שלא התחנפתי כמו כולם. אני ממתין בקוצר רוח שתנסה לסגור לי את האתר, באמת. אתה והכסף שיש לך והקשרים הגדולים מול כלבי השמירה של הדמוקרטיה, בטח יכולים עליי".

עוד הוסיף הבלוגר, "שתדע לך, שזו ממש לא חוכמה. זו האמת, ואם אתה אשם, אתה צריך להתעסק בדברים החשובים יותר, אם אתה לא אשם, ותפרו עליך תיק, כדאי מאוד שתתחיל לבנות את כתב ההגנה שלך, ולהוכיח במקום להתעסק בשטויות. הכל היה מתפרסם הרי, מחר או מחרתיים, מה זה כבר משנה לך, מי היה ראשון? האם זה רק בגלל ש'העזתי' לצאת נגד השתיקה בהסכמה של כל האחרים? או שלא הסכמתי להתחנף אליך? או שרציתי לחשוף את האמת, ולהוציא אותה לאור?".

בהמשך, כתב הזמר בתגובה חזרה - "מעדיף לא להתייחס לחרושת השמועות המכוערת שיצאה ביממה האחרונה. חבל לי על אנשים מסכנים שמחפשים כניסות לאתר שלהם על ידי הוצאת שם רע למישהו. אהבת חינם תמיד!". אמן.


וואלה! סלבס לא מפרסמת דבר בלי אישור בית המשפט. כלומר, עבור זה יש את מדור "שאלת השבוע", לא?


איפה יאנה? ציון ברוך מבלה לבד

נמכר: השופינג הביזארי של ניקול ראידמן

רכלו על הכל גם בפייסבוק של וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully