וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד הג'יגולו הסקסי: עוז זהבי

וואלה! סלבס

12.11.2013 / 0:00

אחרי שיגמור לשיר לילדים (ולהורים) בחנוכה - עוז זהבי ישיל את הבגדים (שוב), לטובת השתתפות בסדרה חדשה, על חבורת גברים שמספקים שירותי מין לנשים. וואלה! סלבס חושנית

התגעגעתם לגופו החשוף של עוז זהבי? ובכן, נראה שלא תצטרכו להמתין הרבה מדי כדי לראות את השחקן המסוקס בעירום. לפחות חלקי. למה? כיוון שזהבי לוהק לתפקיד הראשי של סדרת דרמה קומית חדשה בשם "ג'וני ואבירי הגליל", שם יגלם, איך לא, מנהיג של חבורה הפותחת משרד ליווי לנשים (!) בלבד. לוהט? אש!

עוז זהבי. ניר פקין
היוש, ג'וני. עוז זהבי/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי לאחרונה הוחלט שבדרמה החדשה, שמיועדת לשידור ב- yes, זהבי יגלם את "ג'וני", בחור שבור לב שמנסה להתעשר בזכות כל מיני מיזמים מעבר לים. אבל זה לא ממש קורה עד שהוא חוזר למושב בגליל - ומנהיג את שלושת חבריו הטובים, כשהם מקימים יחד שירות של נערי ליווי מקומיים. כן, כן, עוז זהבי יהיה ג'יגולו, שיספק את גופו לכל המרבה במחיר, כנראה.

ליידיז (אנד ג'נטלמן), תשמחו לדעת שהסדרה, שיצרו דני רוזנברג ותום שובל ותופק על ידי "יולי אוגוסט הפקות", תכלול לא מעט סצנות מחדר המיטות. הידד. העסק אולי נשמע מפוקפק, אבל זהבי כבר שיחק בסדרות מפוקפקות משהו בעבר (נניח "עספור", שם שמח להסיר את הבגדים לצד שלום מיכאלשווילי, שעל פי השמועות התעניין בתפקיד הג'יגולו, שבו זכה זהבי).

מחברת yes אשרו את הפרטים.


וואלה! סלבס לא משלמת עבור שירותי מין. היא משלמת עבור שירותי מיון. קטניות. היא אוהבת את העדשים שלה בצבע אחיד.


אהבה? טהוניה נבוכה משאלות על עידן יניב

צפו: מיילי סיירוס מעשנת סמים על הבמה

זונה? רכלו על התפקיד של עוז בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עוז זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully