וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהבת? טהוניה רובל נבוכה משאלות על עידן יניב

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

11.11.2013 / 12:48

זוכת הריאליטי הגיעה לסט צילומים בתור הדוגמנית, אבל ידעה שכולם רוצים לדבר איתה רק על דבר אחד - הקשר הרומנטי עם עידן יניב. איך טהוניה הגיבה? צפו. וואלה! סלבס חטטנית

יח"צ - חד פעמי

עידן יניב אולי לא מפסיק לפטפט עליה עם החבר'ה, אבל בכל הנוגע לקשר הרומנטי - טהוניה רובל כנראה מעדיפה שלא להרחיב מול המצלמה של וואלה! סלבס. אתמול (א'), זוכת "האח הגדול" המרשימה הפציעה על סט הצילומים בתור דוגמנית הבית. היא אולי חשפה חיוך רחב מול הפלאשים, אבל לא שחררה פרטים על האהבה החדשה בחייה. אז מה כן סיפרה? שימו לב.

טהוניה, הגיעה לדגמן עבור קטלוג מגמת הסטיילינג של הסטייליסט גל אפל, שנפתחה לאחרונה בבית הספר לצילום אופנה של רון קדמי. "אני מכירה את ההרגשה כדוגמנית הרבה לפני שהייתי זוכת 'האח הגדול', בכל פעם זו התרגשות מחדש". כשנשאלה אם היא מהווה דוגמה טובה בבית הספר לצילום, הבהירה שלכל אחד יש מה ללמוד, "אם יש הערות או דברים שהבנות ירצו לדעת - אז בכיף, וודאי".

טהוניה רובל. ראובן שניידר,
לא מדברים על עידן! טהוניה רובל/ראובן שניידר

לא כל כך מהר, כי על הזמר שמסלסל לה באופן אישי, רובל לא ממש מדברת. נכון, גם לא כאשר בחנו איתה האם יש לבויפרנד בעיה עם העובדה שהיא מדגמנת בבגדי ים. "אתה צריך לשאול אותו, את זה". את אותה התשובה ענתה גם לשאלה האם יניב מכיר טהוניה אחרת מזו שהצופים של הריאליטי והמעריצים שבחרו בה מכירים.

ומה לגבי החברות מבית "האח הגדול", בהן לבנה 'זוהרים', האם הן מאשרות את השידוך? לדבריה של טהוניה, שהיתה נבוכה (או דווקא עצבנית) ממרבית השאלות, הן מפרגנות. "ברור שכן, אבל צריך לשאול אותן", הבהירה. רגע, אז לא מדברים על עידן, נכון?


וואלה! סלבס לא מבינה על מה המהומה. גם לה יש חבר חדש, בנצי - השליח מהמכולת. זה היה טון העוף הקפוא שהזמינה, שכבש אותו.


מחיר התהילה? אור דניאל מקבלת מתנה

מתנות! איך עידן יניב מפנק את טהוניה?

רכלו על טהוניה ועידן יניב בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully