וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי לובאטו מפתיעה את דורית בר אור

וואלה! סלבס

7.11.2013 / 0:00

שופטת "אקס פקטור" ארה"ב, קיבלה לידיה את הקטלוג של המעצבת הישראלית - התלהבה והחליטה שהיא רוצה ללבוש את אחת השמלות של בר אור לקליפ החדש שצילמה. וואלה! סלבס מפרגנת

נכון, בר רפאלי משוויצה מדי פעם באאוטפיט חדש מבית האופנה המקומי "pas pour toi", של המעצבת דורית בר אור. אבל יש גם כוכבות הוליוודיות שהתלהבו מהכישרון של השחקנית/ מעצבת הג'ינג'ית הלוהטת - וחטפו את הבגדים מהקולב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד. דמי לובאטו לובשת דודו בר אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהכוכבניות סלינה גומז וג'סיקה וויט התפארו בבגדים של בר אור, כעת גם שופטת "אקס פקטור" בגרסתו האמריקית - דמי לובאטו - החליטה ללבוש שמלה בהירה פרי עיצובה. זה קרה בקליפ הרשמי שלה לשיר "Let It Go", שהוקלט עבור פסקול הסרט החדש של דיסני, "Frozen".

והנה הקליפ המלא של דמי לובאטו

אז איך הגיעה השופטת המפורסמת למעצבת האדמונית, שרק לאחרונה פתחה סטודיו בכיכר המדינה שבתל אביב? מתברר שלובאטו ראתה את עיצוביה של בר אור בשואו רום "Fever LA" - ומאוד התלהבה מהבגדים של הישראלית.

לאחר שבחנה את כל השמלות, החליטה ההוליוודית שהיא רוצה ללבוש את אחד האאוטפיטים שלה. השופטת הרימה טלפון לבר אור וביקשה ממנה שתתפור לה שמלה. פשוט? לא כל כך. "דורית לא האמינה שדמי תלבש את השמלה, עד שהיא לא ראתה את הקליפ", סיפר מקורב למעצבת.

דורית, סחטיין!
"תודה. לכבוד הוא לי שכוכבת כמו דמי לובאטו לובשת שמלה שלי".


וואלה! סלבס רצתה ללבוש שמלה של דורית, לצערה זה נגמר בשרוולון. זה כל מה שעלה עליה.


רן דנקר בורח מהפפראצי ומסכן את חייו

פאולה עבדול עושה שופינג יוקרתי בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully