וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב העל שהצטלם עם הראל סקעת

וואלה! סלבס

27.10.2013 / 13:16

שימו לב לשילוב המוזר הבא - כוכב בינלאומי גדול אחד הצליח לרגש את הראל סקעת ואת פנינה רוזנבלום. בנפרד. כן, הוא אפילו הסכים לצילום לצד שניהם יחד. וואלה! סלבס סטוקרית

חשבתם שרק אמא שלכם מתרגשת מנוכחותו של טום ג'ונס, אחד הזמרים המצליחים ביותר בעולם בחצי המאה האחרונה, בישראל? ובכן, הנה טוויסט בעלילה - סר ג'ונס הבריטי יודע לרגש גם כמה ישראלים מפורסמים שבדרך כלל מרגשים בעצמם. הגולשים הראל סקעת ופנינה רוזנבלום, הכוונה היא אליכם, כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוצץ בארוחת הערב. טום ג'ונס, הראל סקעת, פנינה רוזנבלום ושאול בן אדרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמר שפיזם אמש (ש') להיטים כמו "It's Not Unusual" ו- "Sex Bomb" על הבמה בתל אביב (ויעשה זאת שוב פעם גם השבוע) - הגיע לארץ ביום לפניכן. את ארוחת ערב שבת שלו, בחר לבלות במסעדת היוקרה "התרנגול הכחול", שם הוגשה לו ארוחת טעימות מפנקת של השף שאול בן אדרת. כמה מפתיע שבמקרה (או שלא), גם סקעת וגם רוזנבלום נכחו באותן שעות במסעדה התל אביבית, כל אחד עם משפחתו שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתרגשתתת. סר טום עם פנינה רוזנבלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר, שהפנינה הבלונדינית היא מעריצה גדולה של מיסטר "Bad As Me", ומיסטר סקעת מאוד מעריך אותו - כך שכאשר הזמר הבריטי התכוון לעזוב את המקום בסיום הסעודה המפנקת, שניהם קמו לעברו בנפרד בכדי להטריד אותו קלות, לחוץ את ידו ולספר לו כמה הם נהנים מהמוזיקה שלו (בלשון עדינה).

ג'ונס, שמח על המחמאות ואפילו הסכים לנצור את הרגע באמצעות תמונה משותפת עם השניים פלוס השף המוכשר - כך שנוצר רגע זוהר ואגדי במיוחד, של התנגשות כוכבים בין לאומיים ומקומיים. מרטיט.


וואלה! סלבס גם היא פגשה את מיסטר ג'ונס ביום שישי בערב. נו, ברוך ג'ונס, בן הדוד השני של הסבתא של אחותו של אביה החורג, שביקש לישון אצלה בסלון.


אחרי הפרידה: אורלנדו בלום ומירנדה קר נתפסו יחד

יא, דאבל מאמא: ליטל שוורץ ילדה

ג'ונס עם פנינה וסקעת? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully