וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם עם קים קרדשיאן

וואלה! סלבס

26.10.2013 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- קים קרדשיאן

# קים קרדשיאן אמנם נראית לכם כאחת הכוכבות הכי מאושרות, שלא לומר מעושרות, בעולם. אבל גם למיס טראש, כך מתברר, יש לא מעט בעיות. אחת מהן היא תסמונת OCD, ממנה סובלת הכוכבת. קים קי התוודתה בעבר שהיא לא יכולה להיכנס למקלחת, אלא אם כן היא לא מנקה אותה לפני. וכן, היא מעדיפה לבצע את עבודות הניקיון בעצמה.

# עוד שריטה קטנה של האישה של קניה ווסט, היא בנוגע לתכשיטים היקרים שלה. קימי, כך היא טוענת, חייבת לחמם את התכשיטים באמצעות מכשיר לייבוש שיער לפני שהיא עונדת אותם. למה? כי היא לא מסוגלת לענוד אותם קרים. צודקת.

# בכלל, נראה שקים מאוד מבינה באופנה. עובדה, לפני שהפכה למפורסמת או יותר נכון לסוג של פורנסטאר, הגברת הכי טראשית של הוליווד עבדה בבוטיק בגדים ומאוחר יותר אף כסטייליסטית על סטים של סדרות טלוויזיה. ולחשוב שקניה עיצב לה את הארון מחדש.

קים קרדשיאן על השטיח האדום. GettyImages
סטייליסטית. קים קרדשיאן/GettyImages

# במקרה שתהיתם, קים קי אכן נולדה עם כפית זהב בפה, אחרת איך תסבירו את העובדה שאת יום הולדתה ה-14, היא חגגה באחד המקומות היותר מפוארים בעולם - אחוזת "נוורלנד", של מיסטר מייקל ג'קסון. מי אמר שביזאר לא נמשך לביזאר?

# למרות הטראשיות, נראה שאין סיכוי שתתפסו את מיס קרדשיאן נוהגת תחת השפעת אלכוהול. למה? מהסיבה הפשוטה שהיא לא שותה משקאות חריפים. "אני לא יכולה לסבול את טעם האלכוהול", סיפרה בעבר הכוכבת.


צפו: הצעת הנישואין של קניה ווסט לקים קרדשיאן

צפו: קים קרדשיאן וקניה ווסט חוגגים אירוסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully