וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי: "אני נשואה לפחח רכב מדימונה"

עמית גולדברג

21.10.2013 / 12:59

פרימיירת הסרט שערכה אתמול וואלה! סלבס, גררה לא מעט אושיות - שפטפטו בעיקר על אתר הרכילות מספר אחת בישראל. כן, היו גם כאלו שחשפו סודות. וואלה! סלבס שלדים בארון

צילום: עידו שחם, עריכה: אמיר קותיגרו

אחרי שכבר קראתם מי הגיע לפרימיירה המפוארת שערכה וואלה! סלבס לסרט "חיי עם ליברצ'ה" - ב"סינמה סיטי" שבגלילות, עכשיו הגיע הזמן שגם תשמעו מה יש למפורסמי הביצה המקומית לומר על אתר הרכילות מספר אחת בישראל.

בזה אחר זו התייצבו הסלבס אל מול המצלמה של וואלה! סלבס וסיפרו מה הם באמת חושבים עליה. "כלבה שמשתלטת לי על החיים" אמרה מיס ניקול ראידמן, "אבל אני חולה עליה". רון שחר ניסח את זה בצורה הטובה ביותר, "פעם היא מלטפת, פעם היא שורפת". עבור ליהיא גרינר וואלה! היא בכלל המשפחה, כשלדעת מיכל אמדורסקי היא חלק בלתי נפרד מהחיים - ואביבית בר זוהר, טוב, עבורה וואלה! סלבס היא סתם "קרש מקפצה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הבעל?? אורנה בנאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועדיין, יש כאלו שהיו רוצים להוריד לה פליק קטן על הלחי כמו הגברת ראידמן או אמדורסקי. גם אורנה בנאי כעסה על וואלה! סלבס, "הם צילמו לי את התחת וכתבו של מי התחת הזה", גילתה, "תגידו אתם התחפרנתם? אתם מצלמים לי את התחת? אחר כך הסתבר שאלו היו הפנים שלי". לעומתן, מיקי בוגנים ועפר שכטר דווקא מאוד מחבבים אותה, בוגנים אפילו מודה שהוא מתחנף אליה כבר שנים.

ולשאלת השאלות: מה הדבר הכי בדיוני שנכתב עליהם בוואלה! סלבס? אצל בנאי התשובה היתה מאוד ברורה, "שאני לסבית! איך הגעתם לזה?", שאלה בנאי, "אני אישה נשואה לגבר, פחח רכב בדימונה, יש לנו שני ילדים. אחד התגייס ולשנייה יש חינה". ואביבית? היא בכלל עדיין זוכרת את הכותרת שטענה כי שמלת הפפיון שלה מביכה. אופס.


וואלה! סלבס אוהבת את הסלבס שלה מטונפים, עם פה גדול וריח של עמבה. שתדעו.


כל המפורסמים באירוע של וואלה! סלבס #חלק א'

כמה נוצצים באירוע של וואלה! סלבס #חלק ב'

רכלו על האירוע של וואלה! סלבס בפייסבוק

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully