וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבית? ניקי מינאז' חושפת חזה מנומר

שירות וואלה! סלבס

20.10.2013 / 10:33

אופס, היא עושה זאת שוב: מינאז' הפרובוקטיבית שיתפה כמה תמונות עירום, שבה הציגה את הפרונט המרהיב שלה לראווה. הפעם, היא מכוסה (בקושי) בכוכבים. וואלה! סלבס סטארשיפס

כבר תקופה (יחסית) ארוכה שזה לא קרה, אבל אז ניקי מינאז' הבינה שהעולם לא בחן צילום עצמי של הפרונט הנאה שלה - והחליטה למלא את החלל. כן, עם צמד מלהיב כמו שלה, כוכבת הראפ הפרובוקטיבית כנראה מבינה שלייצר עניין סביב החזון הנאה שלה, במיוחד כשהיא מצלמת את עצמה, יוצר לפעמים יותר עניין מאשר המוזיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנומרת ומפתיעה? הכי לא. ניקי מינאז'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע האחרון, שיתפה הזמרת תמונות מאוד מפורשות של גופה העירום - כששני כוכבים מנומרים מאוד מכסים (בקושי) את הפטמות שלה. אם בפעם שעברה היא עשתה שימוש בפאה ארוכה, הפעם, החליטה ללכת על הצד האופנתי של כיסוי החזה, כדי לגרום לכל מעריציה לרייר, בצירוף הכיתוב משובב הנפש - "אני מדביקה אותם על טי-שירט". אז זהו, שלא. גררררר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוהמת! מינאז' חושפנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מינאז', כאמור, לא זרה לשערוריות מהכוכבים. פעם, היא חשפה את ישבנה הענוג כשהוא לא ממש מכוסה (מעבר לפס תחתון דק במיוחד), פעם היא פלטה שטויות פרובוקטיביות נגד מי ששפטה איתה בריאליטי כשרונות (היוש, מריה קארי) ופעם חשפה את הציצי. ואז שוב. ושוב. ושוב. מה יהיה איתך, מינאז'?!


כדי לכסות את החזה שלה, וואלה! סלבס לא צריכה מדבקות פטמה, אלא רתמה.



אייל גולן ויהודה לוי חוגגים לילה לבן

חזרה לשגרה: ניקי מינאז' חושפת פטמה

רכלו על החזון של ניקי מינאז' בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully