וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשב! שיתוף הפעולה של אילנית לוי ורגב הוד

וואלה! סלבס

20.10.2013 / 0:08

האם אלירז שדה צריך לחשוש? בקרוב, החברה היפה שלו אילנית לוי והזמר המסלסל רגב הוד - יעבירו זמן איכות משותף, ונראה שאפילו יחלקו אוהל. רגע, מה? וואלה! סלבס פק"ל

הזמר רגב הוד כבר הוציא להיט או שניים לרדיו ("התינשאי לי?", כמובן) ואפילו הפך לא מזמן לאבא במשרה מלאה. אבל נראה שלא בעוד הרבה זמן, הוד יממש את ג'וב חייו - כששוב ירוץ על הג'בלאות כשהוא לבוש במדי צה"ל. לא סתם לרוץ, אלא לצד לא אחרת מאשר אילנית לוי. מבולבלים? עברו למצב הקשב!

אילנית לוי, רגב הוד. אביב חופי
יחד באותו האוהל? אילנית לוי ורגב הוד/אביב חופי

לוואלה! סלבס נודע כי הזמר הים תיכוני האהוב נבחר להיות חלק מקבוצת המפורסמים שירכיבו את הלהקה הצבאית המתגבשת במסגרת הדוקו-ריאליטי של HOT, "היחידה", שמופקת בשיתוף הצבא הישראלי. בתכנית החדשה, יקבל פקודות מחייבות, כולל כל התורניות הנלוות לשירות המוכר לרוב המילואמיניקים. נשמע קשה? תארו לכם עושים את זה עם עוד כמה סלבס שצמודים אליכם, במשך תקופה לא קצרה.

על פי מקורבים להוד, הזמר כבר נכנס לשגרת אימונים מפרכת עבור תכנית שתפיק ADD, כשלצדו יככבו אושיות כמו קותי סבג, הכדורסלן דרק שארפ והשחקן מאיר סוויסה (שמוכר לכם כחייל משעשע גם בסרט "הלהקה"), כשכולם ירוצו בין האוהלים. רק מה יהיה לבויפרנד של אילנית, אלירז שדה לומר על כל הגברים שיסתובבו לצד האישה של חייו? אוי, המתח.

מהוט נמסר בתגובה: "הסדרה נמצאת בשלבי ליהוק מתקדמים, כשיהיה מה לעדכן נשמח לעשות זאת".

סוכנו של הוד, יריב נתי, מסר "כשיהיה מה לעדכן, נעדכן".


למרות שוואלה! סלבס השתחררה מצה"ל די מזמן, תמיד נותרה בה הרוח הלוחמנית. היא הרי עושה מילואים בתור מזרן פלוגתי.


שלומי שבת חושף: ”אני מפחד שהכל ייגמר”

רכלו על החייל האמיץ רגב הוד בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully