וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק: גל גדות חוזרת למסך הקטן

וואלה! סלבס

10.10.2013 / 13:15

אחרי שנים שבהן לא לקחה חלק בסדרות מקומיות, השחקנית ההורסת חוזרת לככב בסדרת דרמה ישראלית חדשה - שבה תגלם רופאה, יחד עם עפר שכטר. וואלה! סלבס חולה עליה

נראה שהשנה הקרובה הולכת להיות מאוד עמוסה בחייה של גל גדות. עם קמפיין לחברת האופנה "קסטרו", צילומים לסרט הישראלי "שושנה חלוץ מרכזי" ועבודה על ההמשכון הבא ל"מהיר ועצבני", כעת נוסף לחייה פרויקט נוסף.

אחרי שוואלה! סלבס דיווחה לכם על הליהוק של עפר שכטר לסדרת הדרמה החדשה של HOT, "הפקולטה", עכשיו קבלו את הליהוק הנשי הראשי לצידו של הכוכב הלוהט - גדות כמובן.

גורמים בהפקה ידעו לספר כי לאחר אודישנים למיטב השחקניות בארץ, החליטו בחברת ההפקות "קופרמן" ללהק את גדות ההורסת לתפקיד הראשי בסדרה המדוברת. גדות, תגלם את דנה - בת עשירים יהירה אך טובת לב, שחוששת שמקבלת יחס מועדף בגלל הייחוס המשפחתי.

גל גדות. אביב חופי
עסוקה. גל גדות/אביב חופי

הפקולטה תביא את סיפורם של חבורת סטודנטים לרפואה, שהתקבלו לתוכנית המצטיינים של פרופסור מקומי ומגלים ניסוי סודי שערך בעבר וגנז - שבמהלכו גילה איך להגדיל את ניצול המוח ומקנה כוחות על. הם לא מצליחים לעמוד בפני הפיתוי ומחליטים לנסות את החוויה בעצמם.

חברת הוט מסרה בתגובה כי "הליהוקים לסדרה אינם סגורים - וכשיהיה מה לעדכן נשמח".


גם לוואלה! סלבס יש כוחות על. היא יכולה להריח פחמימה ממרחק של 20 קילומטרים. כולל זיהוי האם מדובר בפחמימה מורכבת או פשוטה.


ליאור נרקיס שופט בתחרות גייז

בר רפאלי ואחיה חושפים סודות משפחתיים

רכלו על התפקיד החדש של גל גדות בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully