וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: ריהאנה חורטת על גופה קעקוע

שירות וואלה! סלבס

10.10.2013 / 11:01

רי-רי החליטה להפגין כמה היא חסינה לכאב, כשהתקשטה בקעקוע חדש על ידה. שימו לב, הוא נחרט על עורה בדרך מסורתית ומדממת - כך שהצפייה על אחריותכם בלבד. וואלה! סלבס אאוץ'

ריהאנה שמה ז** על העולם? די ברור שמיס דיימונדז מתעלמת מהכותרות בצהובונים או מכל אותם אנשים שמתעדים אותה בסיטואציות פרועות במיוחד, אבל כעת נראה שהיא גם די חסינה לכאב. תיעוד מיוחד של הקעקוע החדש שנצרב על ידה של הכוכבת הסוררת, מאשר את העובדה שרי-רי פשוט אוהבת את זה מסובך, מורכב ולא נעים בכלל. כן, זה כולל הרבה דם, יזע, אך ללא דמעות.

הכל קרה כשביקרה בעיר אוקלנד השבוע, ריהאנה החליטה להתחדש בעוד טאטו. הפעם, היא הלכה על כיוון יותר שבטי-מסורתי, כשבחרה בעיטור מאורי (ילדי ניו זילנד) שיפאר את כף ידה הענוגה. הדרך שבה מתהדר בקישוט? חריטה עם יתד על העור, עם פטיש וצבע כמובן. הפעם, זה לא רק נשמע כואב אלא נראה מזעזע במיוחד.

ריהאנה, לקחה את הטירוף הפעם "כמו גבר", כך שמלבד כמה שניות של מבטים כואבים - נראתה מרוצה מאוד לשמר את המסורת של הילידים הניו זילנדים הכתובה על הזרוע שלה. זה הסתיים ביד נפוחה, שרוטה, כואבת ולא כזו אטרקטיבית, לפי שעה. רגע, רי-רי לא מברבדוס בכלל? אז למה כל הסבל הזה!


וואלה! סלבס בוידוי קורע לב: גם היא חרטה על ישבנה את שמה של הבייבי-איגואנה שלה, אבניאלינה.


המשולש: יהודה לוי עם לבנה 'זוהרים' וטהוניה

ליהיא גרינר מסבכת את יגאל שילון עם המשטרה

רכלו על הקעקוע החדש אך מזעזע של ריהאנה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התוצאה הכואבת. ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully