וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע: "מות הרב פחות נוגע לי"

עמית גולדברג

8.10.2013 / 13:23

בשעה שמאות אלפי אנשים ליוו את הרב עובדיה יוסף בדרכו האחרונה אמש, בתל אביב המשיכו לחגוג כרגיל. כלומר, תלוי איפה. מי היה עצוב ומי לא ממש? וואלה! סלבס מרכינה ראש

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

במשך שנים רבות דיבר הרב עובדיה יוסף ז"ל, על כל עניין הפער העדתי. אתמול (ב'), בדיוק באותן השעות שבהן מאות אלפים ליוו את הרב בדרכו האחרונה בירושלים, אירועי תעשיית הבידור היוו את הדוגמה הטובה ביותר לפער המדובר. אמש נערכו שני אירועי ברנז'ה מתוקשרים: האחד השקת הקולקציה החדשה של עברי לידר לרשת האופנה קסטרו, שכללה הופעה של הזמר. השני היה השקת המופע המשותף של זהבה בן ומרגלית צנעני.

במפתיע (או שלא), לאירוע של לידר הגיעו כל הידידים המפורסמים - ואילו בהופעה של מרגול וזהבה נרשמה נפקדות של כל החברים מהז'אנר הים תיכוני. נראה שהפער העדתי עדיין חי קיים ובועט.

רותם סלע בהשקה של קסטרו. דייב שחר
משתתפת בצער הכל. רותם סלע אתמול/דייב שחר

"זה ערב טעון", אמר שדרן הדריו אליקו, "מצד אחד יש את הרגע הלא נעים - ומצד שני אם כולנו לא נבוא, איך זה יראה על הבמה?". גם מרגול הוסיפה ואמרה, "הרב עובדיה יוסף הלך לעולמו, וזה מבחינתנו ליקוי מאורות. אני וזהבה בן באות מבתים מסורתיים מאוד והמנהיג הורחני הזה שהוא איש ענק הלך לעולמו זה עניין".

לעומתן, בצד השני של העיר, הדעות היו קצת שונות. "זו שרשרת החיים", הסביר לידר את נקודת השקפתו. השחקנית רותם סלע, לא ממש הבינה על מה המהומה, "אני משתתפת בצערם של כל מי שזה ממש מפריע להם וכואב להם. לי אין ממש זיקה לעולם הזה, אז בי אישית זה פחות נוגע".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רותם סלע בהשקה של קסטרו. דייב שחר
באות מבתים מסורתיים. זהבה בן עם מרגלית צנעני/דייב שחר

רני רהב, שופט הריאליטי החדש, הספיד את הרב יוסף ואמר: "הפטירה של הרב עצובה מאוד. הרב היה מאוד מבוגר ואני חושב שהמדינה מתעצבת ומתאבלת על לכתו, אבל בסופו של היום, המדינה ממשיכה ולא מבטלים אירועים בסדר גודל כזה", אמר והוסיף, "היו הרבהה דברים שלא אהבתי ממה שהרב אמר אבל תמיד כיבדתי אותו כאדם כרב חשוב". רק מיקי בוגנים לא ממש רצה לדבר על המוות, "אני מעדיף לא לדבר על מוות, רק על שמחות", אמר כשהסביר, "אני מרוקאי , יש לי דמיונות".


וואלה! סלבס רוצה להדגיש שהיא רק מציגה את הדברים כפי שנאמרו לה ולא אחראית לדברי המרואיינים בכתבה. בערך.


מאוהבת: לשרי גבעתי יש חבר ישראלי חדש

בלעדי: נטלי פורטמן מבלה בתל אביב

רכלו על האירועים אמש בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully