וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר מסומם? מיילי סיירוס תומכת!

שירות וואלה! סלבס

8.10.2013 / 10:50

האם אליל הנערות הפרוע שוב מסתבך? תמונה חדשה שבה ביבר צולם עם סיגריה לא חוקית מעוררת סערה ברשת. נחשו מי יצאה להגנתו? נכון, מיילי סיירוס השובבה. וואלה! סלבס מעושנת

אומרים שאין עשן בלי אש, אבל לא ברור עד כמה הביטוי תקף עבור התמונה החדשה והמפלילה של ג'סטין ביבר, שבה הוא מצולם אוחז מה שנראה כמו סיגריה לא חוקית. כוכב הנערות שהפך לילד רע, נראה בתמונה שהועלתה לרשת כשהוא מעשן סמים. או לפחות כך עושה רושם, כיוון שלא ממש ברור אם הצילום שהסעיר את אתרי הרכילות בחו"ל אמיתי או בכלל זיוף מתוחכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'סטין ביבר נתפס? שערורייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא תהיה הפעם הראשונה שביבר נתפס כשהוא משתולל עם חומרים אסורים (שלא מומלצים כלל. הו, לא!). עדויות מפלילות על כך שהוא מעשן סמים צצו ברחבי הרשת כבר לפני כשנה, כשהיו פעם או פעמיים שבהן הוא אפילו נתפס מצולם שואף, נושף וקצת מסטולון. אבל אם הצילום החדש אמיתי, אין ספק שהבאד בוי ישמח לגלות שיש לו לפחות תומכת אחת מוכרת - מיס מיילי סיירוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיילי סיירוס מעודדת? שערורייה #2/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיירוס - כוכבת דיסני שהפכה לכוכבת למבוגרים בלבד בעצמה - העלתה לרשת צילום עצמי, שבו היא לובשת חולצה שעליה פרצופו של ביבר עם סיגריה בפה והכיתוב “Reefer Fever” (או בעברית "שיגעון לקנאביס", הצמח שממנו מופקות הסיגריות הלא חוקיות) ואפילו צייצה אותו לזמר הסורר.

ברור מאליו שגם הלשון שלה היתה בחוץ. הרי כך סיירוס, שאמרה פעם שלדעתה "גראס הוא הסם המושלם", מביעה את האהדה שלה בצורה הכי טובה.


וואלה! סלבס לא מעודדת עישון בשום צורה, מלבד עישון פסטרמה הודו על גחלים. אם אפשר, שניים, שלושה, חמישה קילוגרמים אליה. ומיד!


מוגזמת: מיילי סיירוס חושפת הכל

נטלי פורטמן מבלה במסעדה ישראלית, ועוזבת

זה ביבר מעשן? רכלו על התמונה המזעזעת בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully