וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוקה! טהוניה רובל תככב בקמפיין חדש

וואלה! סלבס

7.10.2013 / 0:20

זוכת "האח הגדול" מתרגלת למעמד הנוצץ - ותשתתף בפרסומת חדשה ומעניינת במיוחד, כזו שתחשוף את הצד הכי מתוק שלה לעולם. מוכנים לעוד מנת טהוניה על המסך? וואלה! סלבס דביקה

אלירז שדה, קותי סבג ואפילו שפרה קורנפלד, כבר גילו איך החיים משתנים אחרי שיצאו אחרונים מבית "האח הגדול" - וכעת, הגיע תורה של טהוניה רובל, שלא מזמן יצאה בקול תרועה כזוכה מהבית המצולם. מי שזכתה במיליון שקלים בריאליטי, מוסיפה פרסומת ראשונה לרזומה המקצועי שלה, מה שבוודאי ישמח את המעריצים שצברה בחודשים האחרונים. כן, זה מסקרן ומתוק במיוחד.

טהוניה רובל. ניר פקין
חיוך דביק ומתוק. טהוניה רובל/ניר פקין

רובל, נבחרה לככב בקמפיין החדש למותג השוקולד "קליק", של חברת יוניליבר. הטוויסט: הזוכה הגדולה לא תופיע בפרסומת בכבודה ובעצמה, אלא תיתן את קולה לדמות מצוירת חביבה במיוחד - בפארודיה שתצחק על עולם הזוהר של היפים, המפורסמים והאמיצים, שרק רוצים לבלוס "קליק דג דג".

השבוע, רובל כבר תיכנס לאולפן ההקלטות בכדי לדבב את הדמות שמתבססת עליה, או יותר נכון, על מי שיכולתם לראות במשך חודשים ארוכים כמעט 24 שעות ביממה על המסך. אז איך תראה טהוניה תראה כגברת אנימציה שמנשנשת שוקולד? בקרוב תקבלו אותה לפנים, כחלק ממקבץ הפרסומות בערוץ המסחרי המועדף עליכם.


מאז ומעולם וואלה! סלבס נדבקת לכל מי שרק יכול להעניק לה עוד שקית שוקולד. או עשר.


פאולינה אלברשטיין: ”אני וטהוניה יכולות להיות חברות”

צפו: יובל שרף ומגי אזרזר משתוללות בקריוקי

רכלו על הפרסומת של טהוניה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully