וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל אמיץ: קותי סבג מתגייס מחדש

וואלה! סלבס

6.10.2013 / 0:05

עשור אחרי שהשתחרר משירותו הצבאי, פחות או יותר, קותי סבג יעלה על מדי צה"ל מחדש. הפעם, כדי לצלם את זה לתכנית טלוויזיה. באיזה כלי נשק ישתמש? וואלה! סלבס בום, בום, בום

תארו לכם את התמונה הבאה: קותי סבג מתגלח, עולה על מדי צבא ועובר סוג-של-טירונות, רק כדי להתברג בסופו של דבר ללהקה צבאית. לא מדובר בפנטזיה, אלא בחלום שעומד להתגשם בקרוב - כיוון שסבג לוהק לתכנית הדוקו-ריאליטי החדשה "היחידה", שתופק בשיתוף עם צה"ל. מרגש? מאוד.

קותי סבג. רפי דלויה
בתפקיד יפצ'וק? קות סבג/רפי דלויה

לוואלה! סלבס נודע כי אם הכל יסתדר, השחקן יוצא הריאליטי יתברג לקבוצת המפורסמים שירכיבו את הלהקה הצבאית המתגבשת במסגרת התכנית. שם, יצטרכו להפגין משמעת, לקבל פקודות מחייבות, כולל השמירות והתורניות הנלוות לשירות הצבאי המוכר לרוב הישראלים. קשוח? כנראה יותר מהשירות המקורי שהעביר סבג, כעובד רס"ר באחד מבסיסי חיל האוויר.

על פי דיווחים, בתכנית שתפיקADD ומיועדת לשידור ב-HOT, יככבו לצדו של סבג גם כמה סטארים גדולים לא פחות ממנו. בין השאר, גם אילנית לוי, הכדורסלן דרק שארפ והשחקן מאיר סוויסה (שכבר לבש מדים לא פעם בעבר, במסגרת סרט הקאלט "הלהקה"), ירוצו בין האוהלים. הכי חיילים אמיצים, כשהנשק המתבקש הוא כנראה מיתרי הקול הענוגים שלהם, או משהו.

מהוט נמסר בתגובה: "הסדרה נמצאת בשלבי ליהוק מתקדמים, כשיהיה מה לעדכן נשמח לעשות זאת".


וואלה! סלבס תוקפת בכל יום מחדש, כדי למשוך אליה מחזרים, בנשק המיוחד שלה - עירום פרונטלי ושעיר במיוחד.


מי הסתבך עם בר רפאלי?

למה קותי סבג מחבב את וואלה! סלבס?

רכלו על החייל האמיץ קותי סבג גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קותי סבג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully