וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הריאליטי: טהוניה ופאולינה יעבדו יחד

וואלה! סלבס

12.9.2013 / 0:01

בתוך הבית, הנשים היפות של "האח הגדול" לא ממש הסתדרו, אבל כעת נראה שטהוניה ופאולינה חייבות לסבול אחת את השנייה - לפחות למשך ערב אחד מתועד. וואלה! סלבס חתולות

טהוניה רובל ופאולינה אלברשטיין מוכנות לשלוף ציפורניים - אבל לא בצורה שאתם חושבים, אלא כדי לעבור מניקור, כמובן. הבנות היפות מהעונה האחרונה של "האח הגדול", שלא ממש הסתדרו כשהן חיו באותו בית מצולם, יעבדו בקרוב יחדיו באירוע מאוד מתוקשר, כזה שיכלול גם את משה פרץ שאפילו ישיר עבור השתיים. רגע, מה? שימו לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברות? למסלול. טהוניה רובל ופאולינה אלברשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזוכה הגדולה של הריאליטי ומי שזכתה, אם הכל יסתדר, בלבו של לאון שוובסקי - לא יהפכו לחברות טובות, אבל כנראה יחייכו אחת לשנייה כשיצעדו יחד על המסלול של תצוגת האופנה של רשת "גולברי". פרזנטציית החורף של המותג, תיערך בסוף החודש באמפי תאטרון קיסריה, כשאת הבגדים יציגו הדוגמניות שבילו יחד בחדר האח הגדול, לצד הפרזנטורית איילת זורר ואושיות מסלול כמו שביט ויזל ויעל רייך.

כדי לפנק באווירה ים תיכונית בתצוגה הגרנדיוזית, כל היפהפיות יזכו לראות את הזמיר משה פרץ - שיסלסל לכבוד מוזמני האירוע. האם נזכה לשמוע את טהוניה ופאו-פאו שרות יחד על המסלול, כשפרץ עושה להן קולות רקע והכל מתועד היטב? ובכן, נחיה ונראה.


וואלה! סלבס לא תעבוד לעולם עם הנמסיס הנצחית שלה, שרית הקוסמטיקאית. במיוחד אחרי תאונת הגבות המזעזעת שהתרחשה בשבוע שבעבר.


דור דמרי מגלה: ”לאון היה הכי חרמן בבית”

מרגש: טהוניה רובל ואור דניאל מחבקות

רכלו על שיתוף הפעולה של טהוניה ופאולינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully