וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאטה העצבנית של רומי מ"המירוץ למיליון"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

10.9.2013 / 10:14

אחרי שרצה סביב העולם עם קורל - ואז בחנה את עצמה על המסך, חצי מצמד האחיות של "המירוץ למיליון" החליטה להשיל לא מעט קילוגרמים, כדי להגשים חלום גדול. וואלה! סלבס מקצצת

את "המירוץ למיליון" הן אמנם לא סיימו ראשונות - אבל אי אפשר לומר שרומי גמר, חצי מצמד האחיות הלוהט רומי וקורל, לא הרוויחה משהו מההשתתפות בתכנית. בסדר, אמנם לא מדובר בצ'ק שמן ומפנק, אלא בגזרה חדשה וחיטובים מעוררים, שהשיגה בעבודה קשה.

רומי, מתברר, החליטה שהיא נראית פחות טוב מכפי שיכלה להיות אחרי סיום צילומי החלק הראשון של תחרות הריאליטי - לכן, לקחה כנראה השראה מהמנחה הספורטיבי רון שחר ועשתה דיאטה ספורטיבית, שבזכותה השילה לא פחות מ-10 קילוגרמים (!) ממשקל גופה. כן, חולצות הבטן אכן נראות טוב יותר עכשיו.

רומי וקורל. ניר פקין
היוש, חטובים. רומי גמר עם החבר אלון/ניר פקין

את הדיאטה, מתכננת אושיית הריאליטי בעבר וחיילת צה"ל בהווה לנצל כדי לנסות ולהגשים חלום קטן-גדול, השתתפות בגרסה המקומית של "רוקדים עם כוכבים". כן, מתברר שיש כאלה שעדיין מעוניינים לבוש שמלות פאייטים נוצצות ולפזז בשידור חי מול עם ישראל - בלי שחשפה אם לבויפרנד הטרי אלון, יש בעיות שהיא תיצמד על הרחבה לאדם אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האו דו יו דו?". רומי בוחנת את הספרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, גמר, הגיעה רגע אחרי שידור תכניות הסיום הנוצצת (זו שבה לא זכתה, כאמור) לבית ספר לשפות "ברליץ" שבתל אביב - כדי לשפר את האנגלית שלה. בכל זאת, כאושיה מוכרת היא צריכה לדעת לדקלם טקסטים, במיוחד אם היא מתכננת להפוך למלכת ילדים ולדגמן לקמפיין אופנה חדש, שעוד רגע תצלם עם אחותה קורל.


וואלה! סלבס תרד לפחות 10 קילו אם תצליח לצום ביום כיפור הקרוב. אמן.


מיכל אמדורסקי והחבר מבלים

צפו: קים קרדשיאן מדגמנת עם בטן גדולה

רכלו על הדיאטה של רומי מ"המירוץ למיליון" בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, צלם. רומי גמר קולטת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הבטן? אין. רומי חטובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully