וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוורים מ"המירוץ למיליון" מבקשים צדקה

וואלה! סלבס

29.8.2013 / 10:51

אתם מכירים אותם כצמד הסוורים בריאליטי שסובב את העולם - אך מתברר שדויד ואלירן יודעים לא רק לחגוג, אלא גם לתת לנזקקים. בקרוב ישלבו בין התחביבים. וואלה! סלבס תרומה

אחרי קריאת השורות הבאות, תבינו שדויד ואלירן, צמד הגברברים הלוהט שמתרוצץ על המסך מסביב לעולם - כמתמודדי העונה הנוכחית של "המירוץ למיליון" - הם לא רק פנים יפות, אלא שני אנשים עם לב רחב. עובדה, השניים עומדים מאחורי ערב מיוחד שייערך בשבוע הבא, שכל הכנסותיו תרומה לקראת החג המתקרב לעמותת "פתחון לב".

זוג החברים הטובים מאשדוד, שעובדים יחד כסוורים בנמל - יערכו יחד עם "החבר'ה הטובים" מסיבת התרמה מיוחדת ביום שלישי הקרוב (3.9), שכל הכנסות מכירת הכרטיסים שלה יועברו לארגון. אל החגיגה, שתיערך במועדון התל אביבי "החתול והכלב", יגיעו כמובן כל החברים מ"המירוץ למיליון" והמנחה רון שחר, כמה פרצופים מוכרים מהעונה הקודמת ועוד חברים מהביצה - שישלמו עד 100 שקלים לכרטיס, כולם יועברו לצדקה.

דויד ואלירן. ניר פקין
טובי לב וטובי מראה. דויד ואלירן צמודים/ניר פקין

כמובן שצמד הגברברים, שלא חששו לחשוף את התחתונים על המסך ועל סט הצילומים בעבר - לכן כנראה הוחתמו לאחרונה בסוכנות הדוגמנים "יולי" - ינחו את המסיבה אבל גם יפתיעו כשיפזזו על הרחבה לצלילים של די ג'ייז כמו גיא מנצור וסהר זנגלביץ'. מי רוצה לרקוד עם סוורים?

דויד, יצאת צדיק.
"לפני שנה עשינו מסיבת התרמה קטנה בפאב שאליה הגיעו בסופו של דבר 700 אנשים. השנה, עם כל האהבה שאנחנו מקבלים, החלטנו לעשות את זה בתל אביב למען 'פתחון לב' שיישתמשו בכסף כדי לחלק קופסאות מזון לנזקקים".


וואלה! סלבס תורמת בעיקר לעצמה. בקילוגרמים.


דויד ואלירן מ"המירוץ למיליון" חושפים את התחתונים

גמר ”האח הגדול”: הבשורה שזעזעה את טהוניה רובל

רכלו על המעשה הנהדר של דויד ואלירן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully