וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולינה על לאון: "גם אני רוצה להביא ילדים"

וואלה! סלבס

27.8.2013 / 0:04

היא נקשרה אליו בבית "האח הגדול" ועלתה עבורו על מסוק, אבל הגילוי שלאון שוובסקי רוצה "זאטוטים" - הפתיע גם את פאולינה, ששמעה על זה ממש כמו הצופים. וואלה! סלבס תדהמה

כל מי שעקב אחרי מתמודדי "האח הגדול", מהרגע שבו הם יוצאים מהבית הסגור אל העולם האמיתי, יודע שמה שקורה בריאליטי - כנראה יישאר על המסך בלבד. פאולינה אלברשטיין, יוצאת העונה האחרונה וזו ששימשה כבת הזוג של לאון שוובסקי, עשתה מאז הדחתה סימנים של חיבה לבחור שנותר עד הגמר, אבל ייתכן שהכוונות הרומנטיות שלו כלפיה מתחילות להלחיץ אותה.

פאולינה אלברשטיין. שוקה כהן
המומה. פאולינה אלברשטיין/שוקה כהן

מה קרה? בתכנית ששודרה בתחילת השבוע, הפגין שוובסקי אהבה פלוס (במילים, כמובן) כלפי פאו-פאו ואפילו סיפר שהוא חושב על כמה "זאטוטים", כפי שהגדיר. הדוגמנית, שבילתה באותה שעה בעוד אירוע נוצץ ועודכנה במה שקורה על המסך בהודעות לטלפון, קצת נלחצה.

על פי עדי ראייה במקום, היא הופתעה מכל גילוי האהבה של הבחור, שלא פגש אותה "אחד על אחת" כבר שבועות ארוכים - ואף רוצה לצנן את ההתלהבות בקרב הסקרנים, בנוגע למה שיקרה (או שלא) בין השניים מחוץ למסך.

לאון שוובסקי. בן קלמר
הוא עוד בבית. מתכנן. לאון שוובסקי/בן קלמר

"פאולינה אמרה שבאמת כבר קשה לה לראות את לאון מהמסך ולא במציאות, היא מחכה לו", סיפר עד ראייה באירוע השקת התערוכה של "סטילה" לוואלה! סלבס. "פאו נדהמה כשדיבר על ילדים, ואמרה שהיא מקווה שלאון יאהב אותם ג'ינג'ים. היא מחכה לתגובה על צבע השיער החדש שלה".


אלברשטיין, את רוצה לעשות עם לאון זאטוטים?

"גם אני רוצה להביא ילדים, רק שנשאר לנו להכיר אחד את השנייה בחיים האמיתיים ולראות אם זה אכן מה שאנחנו מחפשים. בתקווה שכן".

רגע, אז לעדכן את החמות לעתיד?

"זה הגיוני שעם היכרות של חודש וחצי, אחרי שאני לא בבית כבר חודשיים, אפשר לתכנן משהו כמו להביא ילדים יחד?".


וואלה! סלבס לא מאמינה באהבת אמת, מאז שחוותה את הפרידה קורעת הלב של תיקי ומיקי, האוגרים המזמרים שלה.


מי הזוכה הגדול שלכם בריאליטי?

צ'או, לאון: פאולינה אלברשטיין טסה לחו”ל

וזו כבר הבחורה החדשה של יניב מ”האח הגדול”
.
מה יקרה בין לאון לפאולינה מחוץ לבית? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully