וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך הפרידה: נינט משתעשעת על הסט בתחתונים

וואלה! סלבס | צילום: יחצנים, רפי דלויה

21.8.2013 / 13:32

יממה לאחר הבשורה המרה ביותר שידעה הביצה, יוצא לאוויר העולם סרטון מהקמפיין של נינט טייב לחברת לנז'רי. כן, היא מבלה עם דוגמן ברזילאי. וואלה! סלבס משכך כאבים

דלתא

המטאור העצום שנחת אתמול על הכתפיים הרכות של הברנז'ה והציבור באופן כללי - עוד לא נקלט. אבל עכשיו, עם בטן רגישה וים של דמעות, מגיעה אתנחתא. האם מדובר בקאמבק של יהודה לוי ונינט טייב? ובכן, לא (למה?!). מדובר בצילומים מהקמפיין האחרון של הפרזנטורית לחברת הלנז'רי אותה היא מייצגת - "דלתא".

בסרטון ה"מייקינג אוף" הזה, שצולם לפני כשבוע פחות או יותר (כן, זה קרה אחרי הפרידה) - נינה נראית במיטבה. כלומר, בערך. נוכחותו של הלאבר-בוי העירום, לא הזיקה בכלל.

נינט טייב לדלתא. רפי דלויה
ים של נינה. טייב/רפי דלויה

הקמפיין בשווי חמישה מיליון שקלים, שיזכה להד גם בזכות הפרידה המתוקשרת של דוגמנית הבית - כלל דוגמן קוביות טיפוסי, שאולי אף עזר לנינה לעכל את החלטתה. אז, מה קורה שם? בעיצומה של העונה הרותחת בשנה, הכוכבת בוחרת לטגן ביצי עין לארוחת הבוקר, כשבן זוגה (הברזיליאי, מיאו!), מחכה למטעמים בתחתוניו ונוטף זיעה - והיא מפנקת בתזוזה קלה של המאוורר לכיוונו.

בסיום יום הצילומים הארוך, בו נאלצה לשמור על פאסון וקור רוח - כשאף אחד מהנוכחים לא יודע שמדובר ברווקה טריה - נינט חזרה כפי הנראה לדירתה הריקה שבצפון תל אביב, בה לא נותרו חפציו של יהודה. עצובי.


וואלה! סלבס לא מוצאת נחמה בוידאו הלוהט של נינט ומעדיפה להמשיך לבכות לתוך הכרית.


האחיות של נינט בתגובה ראשונה לפרידה

צפו: הרגעים המרגשים של יהודה ונינט

מה דעתכם על הסרטון? רכלו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully