וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטוב: אסי ישראלוף מצטלם במקלחת

וואלה! סלבס

15.8.2013 / 15:48

שליש "מה קשור" עושה כיף בחופשה שלו על אי אקזוטי. כל כך נהנה, עד שהחליט לצלם סרטון של עצמו מתרחץ ומתיז מים, כזה שפרסם ברשת. רוצים להציץ לבדחן? וואלה! סלבס משפריצה

פעם חלמתם לראות את אסי ישראלוף, אחד מ"שלישיית מה קשור" המצחיקה, כשהוא משפריץ על עצמו מים במקלחת? ובכן, החלום הזה עומד להתגשם - בערך. הבדחן המוכשר, שמבלה בימים האחרונים בחופשה באיים המלדיביים, החליט להעלות לרשת סרטון משעשע, שבמהלכו הוא מרטיב את עצמו כשהוא לא לובש הרבה. הבעיה? זה קורה בחדר השירותים.

ישראלוף, כנראה לא רגיל כל הזמן הפנוי שמתלווה לחופשה האקזוטית הנינוחה שאליה יצא לא מזמן. במקום להירגע מול המים הצלולים של האוקיינוס ההודי - הוא דואג לתעד את החוויות ולהשוויץ בהן בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, כולל טוויסט משעשע כמו שהוא אוהב. היום (ה'), העלה סרטון שבו הוא מדגים איך צינור מתקן הבידה שבחדר השירותים של המלון שוטף אותו מתלאות היום. טוב, גם שם חם.

ייתכן שמדובר בגעגועים לבר רפאלי, או סתם ברצון להרשים יותר משני השליש הדומיננטיים בחייו (טוב, אחרי המשפחה), ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי - אבל את החוויה הרטובה (והלא כל כך שגרתית) הוא עובר שהוא טופלס (ואולי נטול גם דברים אחרים). מעורר? כן. בעיקר צחוק.


וואלה! סלבס לא מבינה מה הבעיה, הרי בידה הוא למקלחת זריזה של האיזור החשוב בגוף ותמיד היה לה פרצוף תחת.


אסי ישראלוף מציג: קעקוע חדש

מענטזת: בר רפאלי מזיזה את האגן

רכלו על החיווה הרטובה של אסי ישראלוף בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי משפריץ. אסי ישראלוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully