וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה ראשונה: קים קרדשיאן, קניה ווסט והתינוקת

שירות וואלה! סלבס

15.8.2013 / 11:14

חודשיים בדיוק לאחר הלידה המפורסמת, קרדשיאן יוצאת לראשונה מביתה - יחד עם הבייבי נורת' ווסט ובן הזוג התומך והאוהב. הסיבה: ביקור במרכז רפואי. וואלה! סלבס חיכתה לרגע

העולם עוצר את נשמתו: כחודשיים אחרי שהביאה את בתה הבכורה לעולם, הגברת הראשונה של עולם הטראש - קים קרדשיאן - יוצאת מביתה עם התינוקת נורת' ווסט, כשהיא מלווה בבויפרנד האוהב קניה ווסט.

כן, למרות שצלמי הפפראצי כבר החלו לאבד תקווה, אתמול (ד') בשעות הלילה - הצליח צלם של האתר "TMZ" לתפוס תמונה משותפת של המשפחה החדשה, כשהיא עוזבת את המרכז הרפואי בלוס אנג'לס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחה שכזו. קים קרדשיאן, קניה ווסט, הבייבי והמטפלת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, קים הסתגרה בביתה מאז הלידה ולא הסכימה להיחשף - מלבד בסרטון קצרצר שהעלתה לרשת, בו גם לא צולם גופה העגלגל. מקורבים לקרדשיאן טוענים כי היא לא מוכנה להיראות בציבור עד שלא תשיל את המשקל העודף שצברה במהלך ההיריון. על פי אותם מקורות, מדובר בעוד כ-30 קילוגרמים, ככה שהדרך עוד מרובה.

בנוסף, למרות השמועות על כך שהזוג רוצה למכור את התמונה של התינוקת לכל המרבה במחיר, המקורבים לקרדשיאן את ווסט מדווחים כי אין בכוונת הזוג לעשות כך - והם לא מעוניינים לחשוף את נורת' לעין הציבור בשלב זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, זכרת לקחת את הבייבי? הסל-קל המכוסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול, כאמור, הגיע הזוג המאושר יחד עם המטפלת הצמודה, שגם סחבה את המנשא עם התינוקת - בשעה שקניה סידר את בגדיה של קים לאחר שהבחינו בצלם שארב להם במקום.

מלכת הטראש, כפי שניתן לראות מהתמונות, ניסתה לעשות הכל בכדי שלא יתפסו את גופה הבוטילישסי, וכיסתה אותו עם תיק יד עצום. לא ממש הצליח לה.


את ההופעה הראשונה שלה, וואלה! סלבס עשתה שעתיים לאחר הלידה, כשהיא עוד מחוברת לאינפוזיה. הלוקיישן: הסביח של עובדיה.


ההסתבכות של נטלי דדון

שובבה: גווינת' פאלטרו מקפצת בבגד ים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. קים וקניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully