וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו: ההפתעה הגדולה של דנה פרידר

וואלה! סלבס

12.8.2013 / 10:41

כן, הכוכבת הצעירה מצליחה להלהיב לא רק את הילדודס, אלא גם כמה כוכבי נוער אחרים - שבדרך כלל עושים שמח על המסך. הפעם, זה קרה במפתיע מול קהל של אלפים. וואלה! סלבס קפיץ

יח"צ - חד פעמי

דנה פרידר היא בחורה מפתיעה. הרי יש כאלה שהופתעו שהצעירה הרוקדת הפכה לשחקנית שובבה, היו את אלה שנדהמו לגלות על מערכת היחסים שלה עם אלי פיניש - ויש כמה שפרידר הצליחה לרגש כשהפתיעה בהופעת אורח קצרצרה על הבמה. זה קרה בסיום המופע של כוכבי סדרת הנוער "גאליס", שזכו לפגוש את פרידר מול קהל של אלפים והתחילו לקפוץ בהתלהבות באופן מיידי.

בסוף השבוע האחרון, עלו כוכבי הסדרה של ערוץ הילדים על הבמה של היכל נוקיה שבתל אביב - עם מופע הקיץ המיוחד, כולל אליאנה תדהר, תובל שפיר, דניאל מורשת ושאר החבר'ה החביבים. בתום ההופעה המרכזית של אלילי הנוער, אחרי שהשתחוו מול המעריצות הצווחות והמעריצים הרעשניים, הכרוז הודיע שיש לו הפתעה עבור הקהל אך גם למשתתפים במופע.

אחרי שנראתה בקטעי וידאו על מסך לאורך כל המופע - כמדריכה של מחנה "גאליס" - פרידר עלתה על הבמה לגיחת אורח מרגשת - חיבקה את כולם, קפצה איתם, זכתה לזר פרחים מהחבר'ה וגרמה גם לכל הצעירים המוכשרים לצווח כמו אחרונת המעריצות. מלהיב? מתברר שהכי.


וואלה! סלבס קופצת להופעות אורח בפלאפל של תרצה, ומגורשת משם אחרי שחיסלה קערת עמבה שלמה!


אלופה: מיכל גבריאלוב התחתנה

מתמודדת ”הרווק” בריקוד לוהט עם עומר אדם

שוק? רכלו על ההפתעה של דנה פרידר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully