וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מטוס? לא, זה ליאונרדו דיקפריו עף באוויר

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

8.8.2013 / 11:43

דיקפריו לקח את החברה הצעירה שלו לשיט תענוגות תחת השמש הלוהטת של איביזה, והפתיע בעצמו כשניסה להתעופף מעל המים - ג'יימס בונד סטייל. איך זה נגמר? וואלה! סלבס שפריץ

יש כאלה שיוצאים לחופשה מפנקת בגבעת אולגה הצנועה ויש את אלה שנופשים באיביזה, בסטייל קצת יותר לטיני. ליאונרדו דיקפריו, למשל, ארז מזוודה ואת החברה הצעירה שלו טוני גארן, לבילוי תחת השמש החמה של אי המסיבות. אבל להבדיל מכל כוכב הוליוודי שגרתי, דיקפריו לא הסתפק בבטן-גב-דרינק-שינה, אלא החליט לעוף באוויר. איך בדיוק? באמצעות גאדג'ט משוכלל.

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
למעלה! ליאונרדו דיקפריו משחק בסופרמן/ספלאש

לפני ימים ספורים, האקס של רפאלי (שבעצמה בילתה באי הקסום לא מזמן) עלה על היאכטה של חברו האוליגרך ולדמיר דורנין והחליט להשתעשע בצעצוע המים החדש של ה-BFF - "פלייבורד". אחרי הדרכה קצרה פלוס מצופים, ליאו כנראה הרגיש מוכן מספיק לגלם תואם ג'יימס בונד, ועלה על הלוח המעופף. כן, דיקפריו ממש "ריחף" מעל המים, באמצעות שיווי משקל בלבד, כשהחברה החדשה צופה ומעודדת אותו מהסיפון.

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
אחרי עליה, תמיד מגיעה נפילה!/ספלאש

את הסשן הרטוב מעל הים, דיקפריו סיים בצניחה חופשית לתוך המים הספרדיים, רק כדי לשחות ואז לייבש את הכרס השובבה שלו על היאכטה. ככה זה כשאתה מיליונר הוליוודי, רגע אחד אתה למעלה ומיד אחריו נופל, בצניחה חדה לשכשוך בין הגלים. ספלאש.


וואלה! סלבס מרחפת רק אחרי שהיא אוכלת סלט פטריות. הזיה.


צפו: ליידי גאגא עירומה לחלוטין בטבע

אם הייתי בן: השיער הקצוץ של ביונסה

רכלו על החוויה של ליאו בפייסבוק

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
הקפה שאחרי. ליאו, הכרס וידידה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully