וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג: נטלי דדון מחפשת ספונסר

וואלה! סלבס

26.6.2013 / 0:00

הדוגמנית והמגישה רצתה לחגוג את יום הולדתה ה-30 בקול תרועה גדול. בעיה 1: עלות גבוהה. הפיתרון: חיפוש אחר ספונסרים שיתנו חסות. בעיה 2: אף אחד לא הסכים. וואלה! סלבס פו

זה לא סוד שמפורסמי ארצנו אוהבים מתנות חינם. הרי לא חשבתם שהם מגיעים להשקות רק כי בא להם, ולא כי הם מקבלים משהו בתמורה - אלא שמדי פעם, כך נראה, חלקם נסחפים. לדוגמא: נטלי דדון.

הדוגמנית והמגישה, חגגה בתחילת השבוע 30 קייצים. לרגל המאורע, דדון רצתה להפיק אירוע מושקע וססגוני אה-לה בר רפאלי והחלה לחפש מקומות אקזוטיים. לבסוף, לאחר שקיבלה מספר הצעות, החליטה נטלי ללכת על אופציית אוהל ענק באיזור מצפה רמון, שיכלול אזורי מנוחה, אוכל אלכוהול ומוזיקה.

נטלי דדון. אביב חופי
בלי מתנות? נטלי דדון/אביב חופי

רגע לפני שסגרה דדון את העסקה, צצה לה בעיה קטנה: האירוע כולו יעלה בסביבות ה-30 אלף שקלים. אופסי. אך דבר כזה לא יעצור את הדוגמנית, שהחליטה לפנות למפרסמים שונים בבקשה שיקחו חסות על האירוע ויממנו אותו, בתמורה לפרסום אייטמים במדורי הרכילות השונים ובעמודי האינסטגרם של המפורסמים שיגיעו ליום הולדתה. הבעיה הגדולה: אף אחד מהגופים המסחריים לא הסכים לקחת חלק בפיאסקו המדובר.

לבסוף, כפי שבטח הצלחתם להבין, ויתרה דדון על החגיגה הגרנדיוזית וחגגה באירוע מצומצם עם חברים קרובים בבית קפה בתל אביב. גם טוב, לא?

אירית מילר בשם דדון: "מה שטוב לבר רפאלי טוב לנטלי דדון. זה נורא מקובל שמותגים ומקומות מקבלים חשיפה דרך אנשים מפורסמים".


וואלה! סלבס פנתה לסביח של עזרא בשביל חסות ויספק 100 מנות סביח עבורה, ועוד ארבע מנות עבור האורחים.


טענות נגד רוני מיילי: ”אנחנו מפחדים ממנו”

איחוד מרגש: רן דנקר חוגג עם כוכבי ”השיר שלנו”

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully