וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הלידה: קים קרדשיאן וקניה ווסט בדרך לחופה?

שירות וואלה! סלבס

23.6.2013 / 13:29

רגע אחרי שהביאו ילדה משותפת לעולם, צצה שמועה על כך שהרפאר ובת זוגו מאורסים. על פי הדיווח, הכל קרה זמן קצר אחרי הלידה. הוא, ירד על ברכיו. היא, הסכימה. וואלה! סלבס איי דו

הקן המשפחתי של קים קרדשיאן וקניה ווסט כבר התרחב, כשהבייבי-גירל המתוקה הצטרפה לתא המשפחתי המתוקשר ביותר בעולם. עכשיו, שבוע אחרי לידת הפתע שהקדימה את זמנה, מתברר שהרפאר החליט להציע נישואין לכוכבת הריאליטי שילדה את בתו הראשונה. היא, כך על פי ה"סאן", הסכימה מיד. החתונה, על פי הדיווחים, צפויה להתרחש בספטמבר הקרוב, בפריז הרחוקה.

קניה ווסט. GettyImages
מתחתנים? קניה ווסט וקים קרדישאן/GettyImages

על פי אתרים מעבר לים, ימים ספורים אחרי שילדה, ווסט הציע לקרדשיאן נישואין ואף הוציא כ-500 אלף דולר על טבעת יהלום נדירה, שכעת מקשטת את כף ידה הענוגה של קים. מקורות מדווחים כי משפחת קרדשיאן קיבלה חשבונית על סך 100 אלף דולר, זאת מכיוון שדאגה לשכור שלוש סוויטות בבית החולים "סידר סיני", בעלות של 4000 דולר לאחת, לכל לילה - הן כמובן הגיעו עם שפים צמודים, שהיו בכוננות 24/7. בנוסף, האם הטריה עשתה שימוש בסלון היופי וזכתה לטיפולי מניקור ופדיקור.

קים קרדשיאן. ספלאש
רגע לפני. קים קרדשיאן/ספלאש

אם לא די בכל הפאר הזה, גם מאמן אישי צמוד הגיע למקום והעביר את זמנה של קרדשיאן. על השירות הזה, אגב, הוא גבה יותר מ-16 אלף ש"ח ליום. מקור סיפר ש"קניה לא חסך בכסף כדי שקים תקבל את כל הטוב שבית החולים יכול להציע. הוא שילם חצי מיליון על טבעת שעוצבה ותוכננה בקפידה. הוא מאוהב בה יותר מאי פעם והם לא יכולים לחכות עד שיינשאו".


וואלה! סלבס מעולם לא ביקרה בסוויטה, אלא אם מחשיבים את הפעם בה נשלחה להחליף מצעים לברוך הכלבלב.


מתמודדת "הרווק" מבריזה לכוכב הוליוודי

הוליווד שיק: איילת זורר בחולצה שקופה

מזל טוב: קים קרדשיאן ילדה בת ראשונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully