וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: רוברט דה נירו נחת בישראל

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

18.6.2013 / 9:52

מבול הכוכבים שהגיע לישראל לכבוד יום הולדתו של הנשיא נמשך הבוקר, עם נחיתתו של השחקן המוערך זוכה האוסקר - שהגיע כדי לברך את מיסטר פרס מקרוב. וואלה! סלבס הסנדק

ברכו לשלום את האורח החדש בארץ הקודש: רוברט דה נירו. השחקן המוערך זוכה האוסקר נחת הבוקר (ג') בנמל התעופה בן גוריון לביקור ביזראל, שיכלול כמובן את האירוע המרכזי שלכבודו התאספו פה האורחים המיוחדים מהוליווד - בהן שרון סטון וברברה סטרייסנד הנוצצות - חגיגות יום ההולדת ה-90 לנשיא המדינה, מיסטר שמעון פרס.

רוברט דה נירו בישראל. ניר פקין
מיסטר נייס גאי בארץ. רוברט דה נירו/ניר פקין

דה נירו בן ה-69, הגיע לארץ יחד עם בנו אליוט בן ה-15 - שביקש במיוחד שלא יתעדו אותו. אוקיי, אם בנו של "השור הזועם" המאיים מבקש, ברור הוא מקבל. אחרי שבירך את הצלם של וואלה! סלבס בנחמדות, קפץ היישר לתוך הוואן השחור שהמתין בכדי לאסוף אותו היישר לבית המלון הירושלמי המפנק "קינג דיוויד", שמצפה לארח אותו.

רוברט דה נירו בישראל. ניר פקין
שמח לראות אותנו? דה נירו/ניר פקין

אגב, דה נירו לא יספיק להתאושש הרבה מהטיסה, כיוון שכבר בשעות הבוקר מתוכננת לו פגישה חגיגית עם נשיא המדינה, שבה יוכל לברך את הידיד מיזראל באופן אישי וקרוב. מעניין אם יספיק לפגוש את הידידה מהעבר, פנינה רוזנבלום.

פרס כבר הספיק להפגש עם סטרייסנד ונשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון, אך הערב (ג') מתוכנן האירוע שופע הכוכבים כולל דה נירו ושרון סטון, שיהלל את פועלו של מיסטר פרזידנט. לוהט.


וואלה! סלבס מעריצה את דה נירו בגלל סצנת המראה ב"טקסי דרייבר". היא מדברת לעצמה בכל יום מאז שראתה את הסרט, אף אחד אחר לא מסכים לדבר איתה.


הולי-לנד: שרון סטון מטיילת בירושלים

מתמודדת ”הרווק” מתלוננת על יחסי המין עם האקס

ברכו אתך דה נירו לשלום וברכה גם בפייסבוק

רוברט דה נירו בישראל. ניר פקין
"יו טוקינג טו מי?". רוברט דה נירו/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully