וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמי מור הדליפה תמונות עירום של אשטון קוצ'ר"

שירות וואלה! סלבס

16.6.2013 / 15:39

הקוגרית שנזרקה החליטה לנקום באקס הצעיר שלה? על פי הדיווחים, מור הדליפה תמונות אינטימיות של קוצ'ר - לפיהן ניתן להבין שהוא לא ממש "גדול" במיטה. וואלה! סלבס מלוכלכת

כשנתיים אחרי הפרידה המלוכלכת של דמי מור ואשטון קוצ'ר, זו שגרמה לה להתמוטט ושלחה אותה לגמילה בעוד שהוא חגג עם נשים אחרות - נראה שהאקסית החליטה לנקום בדרך כואבת. מור, כך מדווחים מעבר לים, הדליפה לאחרונה לרשת תמונות אינטימיות של קוצ'ר, כאלה אישיות ששלח במיוחד לה כשעוד היו נשואים. הבעיה: בצילומים נראה בבירור איבר מינו ה"לא מרשים במיוחד" של אשטון. כן, זה הופך ללא נעים בכלל.

דמי מור ואשטון קוצ'ר. GettyImages
נקמה קטנה? דמי מור ואשטון קוצ'ר בימים יפים יותר/GettyImages

על פי דיווח הצהובון האמריקני "סטאר", הקוגרית החליטה לחשוף בפני העולם את ה"חבילה הקטנה" שסוחב איתו הכוכב - זה שמאז הפרידה מדמי, הספיק להיכנס לקשר עמוק עם מילה קוניס הלוהטת. לא ברור למה מור, ששמרה את התמונות כל הזמן הזה בטלפון האישי שלה, החליטה שהזמן המתאים לפרסם אותן יהיה רק לאחרונה. בכל זאת, תקופה ארוכה חלפה מאז שזרק אותה.

ידיד של השחקנית שמצוטט בדיווח, טוען כי "דמי עוד כואבת את הפרידה המלוכלכת אחרי הבגידות של אשטון, כמו גם את העובדה שהוא התגבר עליה כל כך מהר". לפי המקורב המסכסך, יכול להיות שהתמונות צולמו מזווית שאינה מחמיאה לקוצ'ר, אך בכל מקרה "לא משאירות רושם גדול על מי שראה אותן". ובכן, כולם מוזמנים להתגבר ולהמשיך הלאה.


וואלה! סלבס מדליפה פעם בשבוע תמונת עירום של החתולה שלה, לושי. מה, לא ראיתן אף פעם כזו?


עידן רייכל חושף את מין העובר

מלך המגרש: אייל גולן בועט ומתפשט

מאמינים על אשטון? רכלו על המעשה של דמי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully