וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מיילי טוען: "חיילת צה"ל איימה עליי בנשק"

וואלה! סלבס

13.6.2013 / 16:00

הסערה סביב יוצא "האח הגדול" לא נרגעת - היום לדבריו, כמעט הותקף על ידי חיילת, כשהגיע לעבוד בבסיס צבאי. דובר צה"ל: "החיילת לא כיוונה אליו נשק". וואלה! סלבס כסאח

הוא נזרק מבית "האח הגדול" בגלל התבטאויות גזעניות והומופוביות, ואז התנצל ונרגע - אך נראה שהסערה סביב רוני מיילי מסרבת לדעוך. היום (ה'), לטענתו של מיילי, הוא הותקף על ידי חיילת צה"ל במדים. לפי עדותו, החיילת ירקה עליו ואף כיוונה אליו את נשקה, עד שנעצרה על ידי חבריה בבסיס צבאי. לדבריו, הוא שהה במקום לצורך ביצוע עבודות שילוט שהוזמנו על ידי צה"ל.

לפי עדותו של מיילי, "הוזמנתי על ידי המפקדה לבדוק את העבודות, בליווי של שני שוטרים צבאיים וקצינת רכש. כשיצאתי מהמבנה, ראיתי בכניסה לבניין כמה עשרות חיילים - כולם ממוצא אתיופי", כך מספר לוואלה! סלבס משתתף הריאליטי. "שני השוטרים הרחיקו אותם ממני, אבל אחת הבנות עקפה את המהומה מכיוון אחר, ירקה לי על הפנים, וכשחיילים אחרים היו בדרך לתפוס אותה היא ממש כיוונה עלי את הנשק, ממש תפסו אותה כדי שתוריד את הנשק", לטענתו.

האח הגדול. גיא כושי ויריב פיין
מפחיד. רוני מיילי/גיא כושי ויריב פיין

אחרי המקרה, שפורסם לראשונה ב"חדשות הבידור", מיילי מספר כי הוא הגיש תלונה למפקד הבסיס הצבאי. "עוד רגע והייתי מקבל מחסנית בבטן, מה בגלל איזו שטות מטופשת שאמרתי, בגלל מילה אחת. מה קורה במדינה הזו?", אומר מיילי בכעס לוואלה! סלבס.

כזכור, בתחילת העונה המשודרת בימים אלה של "האח הגדול", מיילי תקף את הדיירת טהוניה רובל (כשאמר "לא רואים אותך בחושך"), ופלט הערות גזעניות שגרמו לזעם בגבולות הבית. אחרי שהודח, הסביר ש"יש לי חברים אתיופים... אני מכבד כל אדם באשר הוא אדם, אני לא יודע אם יכולים להבין אותי הייתי בתוך סיר לחץ שפתאום זה התפרץ בי אבל אני מתבייש ומתנצל מיליון פעם".

מדובר צה"ל נמסר כי: "האירוע מתוחקר על ידי גורמי צבא ומתחקיר ראשוני עולה כי החיילת לא כיוונה נשק לעבר המתלונן".


וואלה! סלבס לא מעודדת אלימות. היא בעד חיבוקים חינם לכל דורש, רק שבמקרה שלה אין הרבה מעוניינים.


אביבית בר זוהר VS רוני מיילי

הסכסוך בין רוני מיילי לקהילה הגאה נמשך

רכלו על המקרה של רוני מיילי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully