וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו מתאחדים

וואלה! סלבס

11.6.2013 / 10:04

תנשמו עמוק - לא מדובר בקאמבק של הטופמודל והאקס ההוליוודי, אלא בצירוף מקרים שהביא את שני הסטארים לשבת באותו מגרש טניס, בפריז הרומנטית. וואלה! סלבס חובטת רחוק

לא ברור אם בר רפאלי מעוניינת להציף זיכרונות מהקשר הרומנטי עם האקס המיתולוגי, ליאונרדו דיקפריו, אבל לפעמים כל מה שנחוץ הוא צירוף מקרים כדי שכולם יתעסקו באיחוד של דוגמנית-כוכב הוליוודי. ביום ראשון האחרון, השניים לא התכוונו אבל הגיעו לאותו אירוע וישבו באותו מתחם שבו התקיים משחק טניס סוער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצד אחד, בר רפאלי וידיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון, זה קרה במשחק של טורניר הטניס לגברים בעיר הרומנטית פריז, אך למרות זאת האירוע לא כלל שום נשיקה צרפתית או שתיית שמפניה משותפת. בר וליאו, כך על פי עדי ראייה, ישבו במגרש הגדול כשהם רחוקים מאוד זו מזה - ואפילו לא יצרו קשר בינם לבין עצמם בכדי להחליף שלום ידידותי.

ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
מצד שני, ליאונרדו דיקפריו/GettyImages

עם זאת, בר אכן ישבה תחת מטרייה אחת (כדי להתגונן מהגשם שאיים להרטיב את השיער הבלונדיני) יחד עם ידיד - בעוד שליאו, הגיע לצפות במשחק יחד עם חבר טוב. אחרי הבילוי בשמש במצעד הגאווה ביום שישי האחרון, זו בטח היתה תפנית קרירה למדי באווירה עבור הדוגמנית הישראלית הלוהטת.


וואלה! סלבס עוד רואה לפעמים את האקס המיתולוגי, שמעיה, כשהיא מגיעה כדי להתפנק במנת חמוצים בפלאפל. הוא זה שאחראי לשפוך את השמן לצ'יפסר.


אברי גלעד מתכסח עם אייל גולן

כבוד הנשיא? ג'ודי שלום ניר מוזס VS פרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, הוא קלט שזו אני? רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully