וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד נגד אייל גולן: "לא יישאר לך כלום"

וואלה! סלבס

11.6.2013 / 9:33

גם מנחה הטלוויזיה נחשף לראיון המדובר של אילנית ל"ידיעות אחרונות", בו דיברה בפתיחות על התנהגותו של גולן. עכשיו, גלעד נוזף בזמר: "בעתיד הילדים יסגרו איתך חשבון"

נראה שהברנז'ה הגיעה לנקודת רתיחה, וכעת בשלבי בעבוע, הכל גועש ונפלט החוצה – כמו גם הסכסוך המתוקשר בין אייל גולן וגרושתו - אילנית לוי, שהחל מכתבת שער סנסציונית שלה והמשיך בתגובת פייסבוק מסעירה שלו. היום, בעזרתו האדיבה של אברי גלעד, מגיע גם חלקו השני של הסיפור. מתברר שמנחה "1 נגד 100", היה בין קוראי הראיון החושפני עם לוי – ראיון שכפי הנראה לא השאיר אותו רגוע. אתמול (א'), הוא החליט להטיף לגולן על הדברים שקרא.

"מכתב גלוי לסופר סטאר שרואה את ילדיו פעם בשבוע - שבועיים (עפ"י גרושתו)", התחיל גלעד והחריף ב"אחרי שאחרון שיריך ישכח, ואחרונת המעריצות שלך תהפוך לסבתא, והאוטו המופרז שלך ישכב במגרש גרוטאות, וכוכב זמר חדש וצעיר ירש אותך, לא יישאר לך כמעט כלום, חוץ מהילדים שלך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש בראש. אברי גלעד ואייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכתב הנזיפה פורסם בדף הפייסבוק הפרטי של גלעד והפך מהר מאוד לוויראלי, עם יותר מאלף שיתופים ולייקים. "חילופי הדברים בינך ובין גרושתך היו בכל מקום השבוע, וגם אני נחשפתי. אין לי עניין לעסוק במה שנאמר שם, אני מתעב רכילות וחיטוט בחיי סלבס, אבל יש עניין אחד שחייבים לדבר עליו", כתב גלעד והסביר, "היא מספרת שאתה רואה את הילדים שלך פעם בשבוע שבועיים, ואז מפצה על חוסר הנתינה האבהית שלך ברכישת מוצרי מותרות".

עוד הוסיף מגיש הרדיו, "אמנם היום הם משיגים יתרונות חברתיים ברורים מזה שהם הילדים של כוכב בשיעור קומתך, אבל הם ילדים, וכשהם יגדלו הם ירגישו את זה שלא היה להם אבא אמיתי, רק כוכב-על שראה אותם אחת לשבוע בקניון, אבל לא ראה אותם באמת אף פעם. אז הם יסגרו איתך חשבון, אז תחפש אותם לסעודת שבת, אבל לא תמצא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלקו הראשון של המכתב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני משתמש בך כאן, זה ברור, אני משתמש בך כדי להגיע לעוד המוני אבות מזניחים, אבות שמשתמטים מחובת האבהות שלהם, אבות שככל שהם לא רואים את הילדים שלהם הם רוצים לראות אותם עוד פחות כי הם לא יודעים מי אלה הילדים האלה, מה הם אוהבים, מה מעניין אותם, על מה חושבים, מה הם מרגישים, איך הם בכלל קשורים לחיים שלהם. אז הם קונים להם אייפון 5 וחושבים שזה בסדר. זה לא, חביבי . זה לא בסדר, וזה לא כיף לילדים שלך, גם אם הם מרוצים מזה שהם הילדים שלך, מלך ישראל הזמני (שאל את אסי דיין שגם היה בן של מלך ישראל וסוגר איתו חשבון בסדרה החדשה שלו). התגרשת מאשתך? סבבה. לא התגרשת מהילדים שלך. תהיה שמח שאתה יכול לפגוש אותם כמה שצריך (יש הרבה אבות שאין להם את הפריבילגיה הזאת) ותתחיל להשקיע זמן בילדים שלך. היום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם, חלקו האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ידידי, אני לא מכיר אותך (נפגשנו פעם פעמיים בתכניות) אבל אתה נראה לי איש חיובי בסך הכל אז אני מרשה לעצמי לומר לך שאין הזדמנות שניה לתקן אבהות גרועה. הם גדלים כל כך מהר ועוד רגע הם אנשים מבוגרים עם חור גדול בלב, שאותו הם יעבירו הלאה. שב איתם, שחק איתם, דבר איתם, שיר איתם, אל תקח אותם לקניון, אל תקנה להם כלום. תן להם לראות את פנימיותך, תן להם להראות לך מי הם. אין דוגמנית לוהטת בעולם שתתן לך שמחה ואהבה מהסוג הזה. נשבע לך. אבא אברי", חתם את מכתבו לזמר.

אייל גולן מסר בתגובה: "צר לי שאיש תקשורת בכיר משתמש בשמי בכדי לעורר פרובוקציות ומעלה סטטוס בפייסבוק על חיי האישיים מבלי לבדוק איתי את הדברים לפני. אני מאחל לכל ילד בישראל אב המקדיש עצמו לילדיו כמוני ומקדש את הזמן עמם. לצערי, הדברים שנאמרו בכתבה ע?י גרושתי היו שקריים ומופרכים ואני מאחל לאם ילדיי רק טוב".


וואלה! סלבס הסתכסכה עם רבקה מ"קציצות רבקה", על כך שגנזה את ההום פרייז מהמנה של אתמול. חצופה.


אייל גולן יוצא נגד אילנית לוי: "מדברת עליי סרה"

גלעד נגד גולן. במי אתם תומכים? רכלו כאן

כבוד הנשיא? ג'ודי שלום ניר מוזס VS פרס

אייל גולן, אילנית לוי. אביב חופי
נטולי אברי. אייל גולן ואילנית לוי בימים טובים יותר/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully