וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד הנשיא? ג'ודי שלום ניר מוזס VS שמעון פרס

וואלה! סלבס

11.6.2013 / 0:02

חגיגות יום הולדתו ה-90 של נשיא המדינה, יהיו בין המפוארות שנראו בארץ. את ג'ודי, זה קצת הרגיז. "חושבת כמה ילדים רעבים אפשר להאכיל", כתבה. וואלה! סלבס מיסטר פרזידנט

רגע לפני שיתחיל "פסטיבל שמעון פרס" הגרנדיוזי, שיציין את יום הולדתו ה-90 של נשיא מדינת ישראל, מחליטה אשת המשנה לראש הממשלה, ג'ודי שלום ניר מוזס, להציף צד אחר, קצת פחות עליז ואף נרגן. מתברר שכל ההילולה הזו אינה מוצאת חן בעיני חברת פאנל "מועדון המבקרים", וכיאה לה - היא לא מתכוונת לצנזר זאת. עוקביה בטוויטר, כבר יודעים היטב מה עומד מאחורי זה. הנה, פוליטיקה צהובה ועסיסית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפרק הבא: נשיא המדינה מגיב. שמעון פרס וג'ודי שלום ניר מוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חושבת כמה ילדים רעבים אפשר להאכיל ב-3 מיליון דולר שעולה יום הולדתו של פרס + חצי מיליון דולר שמשלמים לקלינטון + חצי מיליון שעולות חגיגות הפרידה לנגיד", כתבה ג'ודי. המגיבים, לא התחברו להתנגחות המפתיעה של מוזס, והגיבו בכעס: "מי שעושק את המדינה שלא יבכה לי על ילדים עניים" וגם: "די די עם הילדים רעבים שלך. אתם פאקינג מוכרים את עתודות הגז של המדינה. אף אחד לא קונה את דמעות התנין המטונפות שלך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוסרית? הציוץ המדובר של ג'ודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחגיגות יום הולדתו של נשיא המדינה, שיתקיימו בעוד שבוע קצרצר בבנייני האומה בירושלים, צפויה להופיע ברברה סטרייסנד, כמו גם אייל גולן ושלמה ארצי. בנוסף, תתקיים הרצאה של נשיא ארה"ב לשעבר - ביל קלינטון (אומיגוד!). סילבן שלום, האם תעשה צ'ק אין?


וואלה! סלבס התבקשה לחגוג עם מיסטר פרזידנט, אבל לא קיבלה כניסה לאזור הבופה. לכן, תוותר. ביוש.


עוד סכסוך? רן שריג VS דנה רון

גם שלמה ארצי ואייל גולן ישירו לשמעון פרס

צפו: ריטה מספרת על התינוק של רמי קלינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully